Tissing

Tulipane

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Jeg blir gal av all den tissingen! Flere?
Siste to-tre ukene har jeg måttet opp på natta også.. Hadde helt glemt dette jeg;)

hehe, ja den kjenner eg til;) Her har eg måtta stå opp om natta 1-2 gonger sidan før pos. test!

Jupp! Ei natt var eg oppe 3 gongar trur eg! Heldigvis roar det seg litt om ei stund, før det tar seg opp igjen ;)

Jupp! Ei natt var eg oppe 3 gongar trur eg! Heldigvis roar det seg litt om ei stund, før det tar seg opp igjen ;)

Huff, det er mye!
Ja, men når man har stor mage og liten plass føles det liksom mer naturlig. Akkurat nå er det bare irriterende;)

Ja, er oppe 1-2 ganger om natta, veeeeldig uvant og irriterende! Heldigvis sovner jeg fort igjen!!

Nei har aldri måttet opp på natten for å tisse, ikke på slutten av svangerskap heller (bare opp for å drikke sjokolademelk). Men tisser oftere nå enn til vanlig. Det merket jeg ikke de andre svangerskapene. Men har til vanlig stor blære så plager meg ikke å gå på do litt oftere...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Tisser hele tiden føler jeg, noen ganger går det bare en time mellom hver gang på dagtid!
Må også opp minst en gang om natten, sånn rundt klokka fem, og må allikevel tisse mye når jeg står opp syv utenat jeg har drukket noe i mellomtiden... Blir jo nesten smågal :p

Jeg må som regel opp et par ganger i løpet av natten, i tillegg til de hundre doturene i løpet av dagen :P

Nei har aldri måttet opp på natten for å tisse, ikke på slutten av svangerskap heller (bare opp for å drikke sjokolademelk). Men tisser oftere nå enn til vanlig. Det merket jeg ikke de andre svangerskapene. Men har til vanlig stor blære så plager meg ikke å gå på do litt oftere...

Haha, opp for å drikke sjokolademelk, morsomt! Snakker om cravings...;)

Haha, opp for å drikke sjokolademelk, morsomt! Snakker om cravings...;)
Åh gud ja! Drakk vel 2-3 liter i døgnet. Husker jeg var helt desperat, kom ikke fort nok bort til kjøleskapet og ren tilfredsstillelse å kunne endelig få det i munnen. Jeg er sikker på at jeg hadde blitt helt desperat om noen hadde stilt seg foran kjøleskapet og nektet meg. Det nærmeste jeg kommer abstinenser hehe

Jaa..! Er på do minst to ganger hver natt.. I 3-4tiden. Da har fuglene begynt å synge, og holder meg våken leeenge. Når søvnen omsider nærmer seg, har jeg ligget våken så lenge at jeg har rukket å bli slik "sulten-kvalm", og må opp igjen. Her blir det minimalt med søvn..
...Synes IKKE fuglesang er spesielt koselig lengre.. Ønsker meg rett og slett maskingevær der jeg ligger i de tidlige morgentimer, hormonell og fresende sinna :-O

Hehe er også oppe om natta for å tisse, men også for å spise!! Blir så dårlig uten mat, så spiser en banan på do mens jeg tisser:)

Back
Topp