Da har jeg vært på UL!

Sulemu

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Og det var helt FANTASTISK! Aldri vært med på noe så spesielt før. For en følelse!
Bare å glede seg, dere som enda ikke har vært! :D
Han/hun var kjempeaktiv, turnet rundt, sparket og viste seg skikkelig frem! Vinket gjorde den også! Og "lekte" med navlestrengen, tok seg til hodet osv! Haha! :D
Så utrolig morsom opplevelse!
Jordmor trodde termin stemte ganske bra. CRL 4.5 cm :)

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥

Prøver å legge ut bilder. Bruker app'en så jeg vet ikke om jeg får det til! *teste*

Bilde nr 2 er en fot som dere kanskje ser! :D

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥

Vedlegg

• 1371210960354.jpg
    1371210960354.jpg
    50,3 KB · Visninger: 124
  • 1371210988499.jpg
    1371210988499.jpg
    40,9 KB · Visninger: 122
Herligheten så fiiiiin!!!!! Gratulerer så mye, nå gleder jeg meg ENDA mer til det er min tur. Sååå søt :)

Morro morro :) fantastisk syn ;)

Ååå! Så herlig! :) nå fikk jeg lyst til å dra på en ul til :p

venter på lillebror/søster 25.01.14

Fantastisk!! Så utrolig herlig å få se!
Nå er jeg bare ekstra fornøyd med at jeg bestilte UL igår!!!:) gleder meg!!

Ja det var virkelig morsomt! :)
Arti å få sett alt der inne i forskjellige vinkler. Og når hun zoomet inn klarte hun også å telle 5 fingerknopper. Navlestrengen så vi kjempegodt, hjerte som banket var også tydelig. Det innvendige systemet var visst godt utviklet, og vi så tydelig begge hjernehalvdelene, magesekken (som også inneholdt væske, hvilket vil si at den "drikker" og tisser). Herlighet! Nå høres jeg sikkert ut som jeg tror at jeg er den eneste i hele verden som har vært på UL! Haha :D
Jeg er iallefall helt overveldet! :rolleyes:

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥

Såå herlig å vite at alt er ok!!
Og søteste lille bebisen i profil! Skjønne nase og greier!!
Håper resten av dagen din blir like nydelig, og at den boblende følelsen varer leeeenge!! hehe... Skal på UL om 3,5 veker, og vil være 12 veker då, så kjekt å ha ein peikepinn på kor masse eg kan sjå då ;) Huska kje kva veke nr ve var på tidlig UL med førstemann.

Ja det var virkelig morsomt! :)
Arti å få sett alt der inne i forskjellige vinkler. Og når hun zoomet inn klarte hun også å telle 5 fingerknopper. Navlestrengen så vi kjempegodt, hjerte som banket var også tydelig. Det innvendige systemet var visst godt utviklet, og vi så tydelig begge hjernehalvdelene, magesekken (som også inneholdt væske, hvilket vil si at den "drikker" og tisser). Herlighet! Nå høres jeg sikkert ut som jeg tror at jeg er den eneste i hele verden som har vært på UL! Haha :D
Jeg er iallefall helt overveldet! :rolleyes:

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥
Du må bare fortelle masse masse for min del. Dette er mitt første barn, så jeg er kjempenyskjerrig på alt :) blir så glad av solskinnshistorier!!!

Heeeerlig! :)

Oi, så utrolig tydelig bilde - et lite menneske jo!!! Så herlig:D UL er herlig!
Innvendig UL du tok?

Oi, så morro (ikke minst befriende å få slippe innvendig...;))
Jeg hadde egentlig ikke tenkt ta tidlig UL, men det blir lenge og vente på ordinær merker jeg! Du frista meg veeeldig nå;)

Oi, så morro (ikke minst befriende å få slippe innvendig...;))
Jeg hadde egentlig ikke tenkt ta tidlig UL, men det blir lenge og vente på ordinær merker jeg! Du frista meg veeeldig nå;)

Det var iallefall verdt pengene! :D Kommer definitivt til å gjøre det samme ved senere svangerskap også! :D Føler en helt annen ro over meg nå, og det ble mer virkelig. :)

Back
Topp