Aaaaah...

MTDC

Forumet er livet
VIP
Har vært alenemor til to i dag:-P Juni er en kjedelig måned for lærerfruer:-P Det er liksom verre å være alene når man ikke er vant til det...

Måtte rekke å klippe plenen før regnet kom, lage middag og storhandle i tillegg til alt annet som må gjøres med barna. Kjøpte Istid 4 på butikken så jeg og Dani fikk kost oss skikkelig før leggetid, nå er begge lagt og jeg gir f i rotet for nå skal jeg endelig få slappe av og kose meg med Harry Hole:-)

Så flink du har vært! Var filmen bra? Har ikke sett den enda! Hvor langt har du kommet i boka nå da? Har kommet til kap nitten jeg nå! Spennende :)

Filmen var kjempemorsom, men kanskje litt for skummel for snuppa:-P Ho syntes det var greit når hun satt på fanget, da;-)

I boka er jeg på kapittel 24, regner i dag, så det blir nok litt lesing:-)

Tilværelsen som alenemor er noe dritt!! Er alene på tredje dagen nå, mens mannen er i hjemmevernet... Heldigvis er han ferdig i kveld!

Uff, det er ikke bare, bare å være alene om alt nei!godt mannen din kommer hjem ikveld og at det snart er ferie for lærermannen?:-)

Tilværelsen som alenemor er noe dritt!! Er alene på tredje dagen nå, mens mannen er i hjemmevernet... Heldigvis er han ferdig i kveld!
Ja, det er veldig slitsomt når man er vant til å være to:-P

Uff, det er ikke bare, bare å være alene om alt nei!godt mannen din kommer hjem ikveld og at det snart er ferie for lærermannen?:-)
Veldig deilig at det snart er ferie:-) Jeg må jobbe tre uker for å forlenge permisjonen. Men det skal bli godt å gjøre noe annet om dagene. Mannen klager på at jeg ikke får gjort stort når begge er hjemme på dagen, så jeg er spent på hvor mye han får gjort når han skal være alene med begge;-)

Veldig deilig at det snart er ferie:-) Jeg må jobbe tre uker for å forlenge permisjonen. Men det skal bli godt å gjøre noe annet om dagene. Mannen klager på at jeg ikke får gjort stort når begge er hjemme på dagen, så jeg er spent på hvor mye han får gjort når han skal være alene med begge;-)
Hehe.. Det skal bli spennende ja:-) kan tenke meg en har nok å gjøre når man har to barn :-)

Hehe.. Det skal bli spennende ja:-) kan tenke meg en har nok å gjøre når man har to barn :-)
Det har man;-) Går jo veldig greit, men får ikkje gjort stort annet enn å bytte bleie, hjelpe på do, mate, lage mat osv.

Så flink du har vært! Var filmen bra? Har ikke sett den enda! Hvor langt har du kommet i boka nå da? Har kommet til kap nitten jeg nå! Spennende :)
Kap 24 er skikkelig god burn mot ho politistudenten! Fryder meg:-):-):-)

Så flink du er da.. Henter storebror i bhg litt over to om dagene og synes det er tungt nok å være alenemor i de timene det varer før pappaen er hjemme.

i know! Dritbra!!! Kommet til kap 33 nå, er jo så spennende!!! Klarer nesten ikke legge den fra meg!
Måtte legge den fra meg rett etter episoden hos psykologen. Ville ikke, men Dani måtte hentes og nå er vi akkurat ferdig å spise middag. Mannen tar legging i dag siden jeg var alenemor i går, så nå skal jeg finne den frem igjen.

Back
Topp