Vært på ultralyd

Bakevimsa

Glad i forumet
Har vært på ul i kveld. Var hos legen i dag (igjen), og hun ville ha meg på tidlig ul. Både for å sjekke termin siden datoen kalenderen sier for unnfangelse i forhold til siste mens er feil, og så blødde jeg litt i går. Har også vært litt kjip stemning i hjemmet, så hun tenkte nok at jeg hadde godt av å få se babyen.

Hørte og så hjertet som slo, og en bitteliten sak på 9,1mm.. Ny termin er 1.februar, så jeg er 6+6 i dag..
Var utrolig å se, og kanskje jeg nå kan forstå at jeg faktisk er gravid. Og at jeg gjør rett ved å bære frem barnet (diskusjon i hjemmet).
Sitter her med to ulbilder, det er litt uvirkelig. 7år siden sist jeg satt med slike bilder..

Oi da, den diskusjonen ser jeg for meg at kan ta på litt ja. Håper inderlig han tar til vettet!

Det må være den utrolig herlige følelsen å oppleve å se at hjertet slår <3 Gratulerer! :) Håper også ting roer seg hjemme.

Håper også det ordner seg, men jeg har mine tvil. Vi er så sterkt uenige, og her finnes det ingen komprimiss. Begge vil "vinne" sin kamp..

Beholde eller ikke. Jeg har bestemt meg for å beholde. Så får han heller gå fra meg, for jeg tar ikke abort. jeg ønsker dette barnet.

Samme som her. Han er fri til å gå hvis han vil og mener det er best. Vi får holde sammen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Samme som her. Han er fri til å gå hvis han vil og mener det er best. Vi får holde sammen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ikke lett dette nei. Vil selvsagt ikke at han går fra meg, men jeg vet at jeg fint kan klare å stå alene om enda et barn. Går han så sier det meg at vi ikke har noe mer å gjøre sammen. Det går selvsagt på meg også. Vi er to som er uenige, og begge har både feil og rett..

Back
Topp