Hihi

MTDC

Forumet er livet
VIP
Feriepenger<3

Jaaa <3

:D

* æpp'n *

Jippi! Ut å handle :P ( må ha rammer til bilder jeg har forstørra og som kom i går)

Jeg må ha MYE, men tror jeg skal drøye handlingen litt til jeg har fått opp en prioriteringsliste:-P Skal jo ha dåp snart. Må bestille takkekort, bildeforstørring og invitasjoner ihvertfall:-P

Jeg må ha MYE, men tror jeg skal drøye handlingen litt til jeg har fått opp en prioriteringsliste:-P Skal jo ha dåp snart. Må bestille takkekort, bildeforstørring og invitasjoner ihvertfall:-P
takkekortene kom i posten i går sammen med bildene :)

Her kom feriepengene i mai, sitter å venter på skattepengene jeg! Er jo ei stund ennå til de kommer, men :)

Her har feriepengene nettop kommet, i grevens tid! Passet perfekt :) mesteparten skal spares, og mulig der kommer skattesmell på høsten :/ ingen storshopping her, heldigvis har vi det meste på plass nå. Men greitt med litt ekstra nå om sommeren uansett :)

Her har feriepengene nettop kommet, i grevens tid! Passet perfekt :) mesteparten skal spares, og mulig der kommer skattesmell på høsten :/ ingen storshopping her, heldigvis har vi det meste på plass nå. Men greitt med litt ekstra nå om sommeren uansett :)
Fikk ca 65.000 i feriepenger og 45.000 igjen på skatten her:-) Sydentur til høsten kanskje;-)

I svarte, har du så god lønn på kontoret, altså? :eek:

* æpp'n *
Til sammen jeg og mannen :-P Jeg har elendig lønn også jobbet jeg bare fra midten av mars, så jeg fikk bare 20.000 i feriepenger. Mannen fikk 45.000:-P Dæsken det skal bli godt med høyere lønn etterhvert :-P

Nå begynte jeg å lure! Lurte på om jeg hadde gjort noe jævlig dumt når jeg avbrøt kontorutdannelsen.:p

* æpp'n *

Får feriepenger 20. Men ikke at det spiller noen rolle, hver en krone går til ny bil! Fikk også litt igjen på skatten, men de tar samme veien som feriepengene... God sommer :)

Nå begynte jeg å lure! Lurte på om jeg hadde gjort noe jævlig dumt når jeg avbrøt kontorutdannelsen.:p

* æpp'n *
Neppe;-) Og jeg har jo ikke utdanning engang, så jeg tjener null og niks:-P

Back
Topp