Tilgangsandvarlig til skjult gruppe

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Noen som vil?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

opp og hopp! Grunnen til endringen er for at dere skal ha bedre kontroll over hvem som skal få tilgang til skjulte grupper!

Noen av dere som er VIP som kunne tenke seg dette?
Jeg er elendig på data og slikt men viss det ikke er noe særlig å gjøre slik teknisk,kan jeg være viss ingen andre kan...

Eg er ikkje VIP.. pluss eg bruker kun mobil og då får eg ikkje opp "alt".. så passer dårlig for meg..

Oppgaven er ikke spesielt teknisk nei.

Den som blir tilgangsansvarlig vil få et ribbon på profilen sin (noe ala det de som har vunnet termingruppekonker har) for at man skal kunne se hvem som er tilgangsansvarlig

- Jobben til tilgangsansvarlig vil i korte trekk være
1. å få pm fra brukere som ønsker tilgang. Denne skal ta en vurdering på ja eller nei (kan selvfølgelig diskutere med andre faste brukere på skjult rom hvis man er i tvil)
2. Etter bruker får ok - går inn på VIP-rommet hvor man skriver i en allerede eksisterende tråd at f.eks "Besnik kan få tilgang til mai 2013"

- Når dette er gjort og brukeren som ønsker tilgang har søkt til oss på vanlig måte (som dere alle har gjort) vil vi gå inn på denne aktuelle tråden på VIP for å se om dere i gruppa har godkjent personen eller ikke :)

Altså ingen stor jobb :)

Står mer i tråden jeg har linket til i hi :)

Det kan jeg klare:-)
Så viss ingen andre har veldig lyst så kan jeg gjøre det:-)

Satser på at det går fint:-)

Back
Topp