Forslag til fine guttenavn?

Tvillinger i mai 2017

Blir kjent med forumet
Har dere forslag til fine guttenavn? Har begynt å tenke på dette med navn, men synes det er utrolig vanskelig med guttenavn, sammenlignet med jentenavn. Kom gjerne med forslag:)

Ja såå enig der! Enklere med jenter :P hehe.. så jeg tar også imot tips med åpne armer :D

Emillian, Arian, Nathaniel, Adrian :)

sønnen min heter Robert André (Robert er oppkalling), ellers noen av de guttenavnene jeg liker godt er Julian, Benjamin, Jonas, Adrian, Mathias, Aleksander, Sondre, tror egentlig det er noen flere jeg egentlig liker godt, men det var de jeg kom på akkurat nå :-)

Guttenavn er jo myyye enklere synes jeg :P Vi sliter med jentenavn, men vi får mest sannsynligvis gutt denne gangen også :)

Jeg liker gamle, norske navn :) Jeg ville sett på topp 50-listen, og holdt meg langt unna disse. Se bak i slekten, finnes mange sterke, flotte navn 30-60 år bak i tid :)

Takk for mange fine forslag:) Jeg synes Sander, Mathias, Emil, Andreas og Martinus er veldig fine navn, men tre av navnene er absolutt utelukket ifølge min mann. Jeg må nok bestille meg en navnebok, så får jeg kanskje flere ideer:)

Guttenavn er jo myyye enklere synes jeg :P Vi sliter med jentenavn, men vi får mest sannsynligvis gutt denne gangen også :)

Jeg liker gamle, norske navn :) Jeg ville sett på topp 50-listen, og holdt meg langt unna disse. Se bak i slekten, finnes mange sterke, flotte navn 30-60 år bak i tid :)

Der er jeg enig med deg! Jeg liker heller gode gamle navn, fremfor disse mer "motenavnene", ( om man kan si det??)/engelskklingende navnene. Ikke meningen å fornærme noen altså, alle har jo forskjellig smak i navn, men ja, jeg liker bedre "vanlige" navn, uten at de blir for gammeldagse heller... Men ja, vanskelig synes jeg iallefall at det er :)

Back
Topp