Hvilket bilsete kjøpte dere?

NiCama

Flørter med forumet
Dere som har kjøpt sete - hvilket ble det?
Vi kommer til å kjøpe Maxicosi CabrioFix med base denne gangen.

Det har vi å kjøpt;) hadde acta graco med storesøster og det var også en god stol:):)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi hadde også Acta Graco sist. Men det ble smalt i toppen og jenteungen ble sittende fremoverbøyd. Så det skal vi ikke ha igjen.

Vi hadde også Acta Graco sist. Men det ble smalt i toppen og jenteungen ble sittende fremoverbøyd. Så det skal vi ikke ha igjen.

Dessuten har vi Emmaljunga vogn, så jeg vurderer å kjøpe adapter så vi kan bruke det på understellet.

Akta graco med base :)

Maxi cosi med base har vi (fra før) :)

Vi skal også kjøpe Maxicosi, med easyfix base eller hva det nå het :) Finnes det en rimelig trille som bilstolen passer på? Jeg vurderer egentlig adapter til city crossen vi skal kjøpe, men hadde vært enkelt å ha ei trille med adapter liggende i bilen og slippe og ta av bagdelen på vogna hele tiden :)

Kjøpte maxi coxi med storegutt og skal bruke den samme denne gangen:)

Dere som har kjøpt sete - hvilket ble det?
Vi kommer til å kjøpe Maxicosi CabrioFix med base denne gangen.

Kjøpte den vi også, med easyfixbase :-) Skal kjøpte adapter til Emmaljungavogna, så vi kan feste bilsetet på vogna også :-)

Vi har ikke kommet så langt når det kommer til det å tenke på bilsete enda vi.. Har egentlg latt oppgaven opp til pappan, kanskje derfor det ikke har skjedd noe enda :p
Men jeg lurer på.. Vi har en bil som ikke har isofix eller noe spesielle duppedingser for å sette fast setet i bilen (gammel bil), om dere skjønner hva jeg mener..?
Vi har Emmaljunga vogn.
Hva slags bilsete kan vi kjøpe som vi kan sette inn i bilen?
Går meg vill i jungelen med baser og adaptere og gudene vet hva :p

har maxicosi med base etter gutten som skal brukes på nytt :-)

.

Vi har ikke kommet så langt når det kommer til det å tenke på bilsete enda vi.. Har egentlg latt oppgaven opp til pappan, kanskje derfor det ikke har skjedd noe enda :p
Men jeg lurer på.. Vi har en bil som ikke har isofix eller noe spesielle duppedingser for å sette fast setet i bilen (gammel bil), om dere skjønner hva jeg mener..?
Vi har Emmaljunga vogn.
Hva slags bilsete kan vi kjøpe som vi kan sette inn i bilen?
Går meg vill i jungelen med baser og adaptere og gudene vet hva :p

maxicosi har base som kan festes med bilens seler også :-)

maxicosi har base som kan festes med bilens seler også :)
Ok.. Har hørt at det er ekstra mye styr, men det går kanskje greit?
Finnes det andre alternativer som ikke er så vanskelige å feste i bilen?

Ok.. Har hørt at det er ekstra mye styr, men det går kanskje greit?
Finnes det andre alternativer som ikke er så vanskelige å feste i bilen?

basen skal jo ikke inn og ut av bilen i utgangspunktet så er vel ikke så mye styr sånn sett. når basen er festet klikker man jo bilstolen bare av og på den. vi festet den med bilens seler sist, ikke noe problem med det. det finnes sikkert flere seter, men vet ikke noe om hvilke og om de er noe enklere og feste basen...

Åja.. Så alle bilseter er sånn at de har en base? Som sagt, er helt grønn.. Prøver å google litt og sånn, men må nok innom noen butikker og forhøre meg for å få noe som helst forståelse for dette føler jeg :p

Back
Topp