Har alle

Ikkje ej ;) men har veeeeldig lyst :p

Ikke jeg.. her jeg bord er det ingen private klinikker, så her blir det kun ekstra ultralyder dersom legen mener det er nødvendig... ville gjerne jeg også, så syns det er skikkelig kjipt!

Mange har vel det virker det som! :p
Det er bare å ringe legen å være vell overbekymret! Så får du sikkert henviselse du også :D
Lykke til :)

Ja,har allerede gjort det :P Pga at jeg mistet i mars (9+2) å da kunne man hele tiden se at embroyet ikke vokste som det skulle å hjerte var hele tiden uregelmesig :( Så legen var grei å sendte henvisning med engang,men han sa at sykehuset er gnien på sånt,å sa det var ikke sikkert jeg fikk. Dette var 30.05 å jeg har enda ikke hørt noe fra sykehuset :(

Ikke gjory

Jeg synes lite om å overdrive/lyve for å få UL. Det betyr at andre som trenger hjelpen må vente lenger...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvis du har lyst på det så synes jeg du skal bestille deg en time hos privat:-) Er jo veldig deilig å se at alt er i orden der inne.

Når det er sagt så må jeg bare få skyte inn i tråden her at for å få ultralyd gjennom det offentlige så skal det være medisinsk eller annen vesentlig grunn for det. Og grunnene kan selvfølgelig være mange og individuelle.
Det er jo en grunn for at det er slik, de som trenger ultralyden skal få slippe å stå i kø for andre som "faker" til seg ultralyd uten å egentlig trenge det.
Trenger man det ikke = privat av egen lomme
Mener jeg:-)

Jeg synes lite om å overdrive/lyve for å få UL. Det betyr at andre som trenger hjelpen må vente lenger...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Må nesten henge meg på denne jeg..

Jeg har hatt to tidlige ultralyder hittil, begge har jeg betalt i dyre dommer for ;)

Nei, jeg kommer ikke til å overdrive eller noe for å få en ultralyd. Men regner med at det blir veeeldig spennende å få høre hjertelyden, og håper at jeg kan få høre den ihvertfall litt tidlig, så jeg ikke trenger å vente helt til august med å få ett livstegn der inne fra :)

jeg har vært. og skal i uke 11 eller 12 og

Venter på svar fra sykehuset for å få time til tidlig UL, og satser på at eg får det! Om ikkje tar eg privat! Tok privat sist, men denne gongen er det andre grunner til at legen meinte eg kunne få det gjennom sykehuset!
Sist valgte me å bruke penger på tidlig UL for å roe nervene.. hehe.. i stedet for 3D UL som mange bruker penger på seinare i svangerskapet :) Kvar sine valg, og det var rett for oss!

Hei, jeg var i uke 7, jeg fikk det fordi dette er prøverørsforsøk, det 6. i rekken og der første vellykkete:-) Aldri gjort det før, og hadde nok ikke tenkt på det om det ikke var fordi dette er IVF/ICSI:-) Nå skal jeg ikke før i uke 18 igjen! Fikk ikke høre hjertet, men fikk se det på skjermen!

Skal i morgen, pga finne riktig termin :)
skulle egentlig i dag, men måtte ringe og utsette siden sambo vart syk.. men fikk ny time heldigvis allerede i morgen :D

Sent from my U8860 using BV Forum mobile app

Mener ikke sånn å lyve det på seg! Men er man bekymret er det jo forskjellige måter å legge det frem på :) (har ikke selv gjort det altså, men hørt om andre)
Virker som sykehuset her jeg bor er lettere å få seg time på! :) Gikk bare en uke fra jeg snakket med legen til jeg satte å ventet på timen :) Jeg var bekymret for at det skulle gå galt, men kom ikke lengre i tlf enn 'Jeg vil gjerne ha en tidlig ultralyd, fordi ...' Så kom det i andre enden 'Jeg skal sende en henvisning med en gang ' :p hehe

Hadde bare oul med guttungen. Skal bare på oul denne gangen også, så lenge ikke noe tilsier annet :-)

Bare av nysgjerrighet. Hva koster tidl ul privat??

Jeg skal på fredag :) Har bestilt privat. :)

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥

Back
Topp