10. Juni. Hva gjør dere i dag?

Jeg ammer! OFFENTLIG!! *Stolt*

Hehe. Sitter nederst i en korridor, med ryggen til alle, og gulpekluten over puppen. Men likevel! Gikk og stelte henne på stelle rommet, men det var så ukoselig der så hadde ikke lyst og gi ho mat sittende på ett toalett.

Vet dette ikke er en stor greie for mange, men med første mann turte jeg ikke engang amme forran svigermor og sånn. Stua meg alltid inn på en do, uansett hvor trang og ekkel. Så dette er en seier :D:D:D:p
Skjønner seg godt! Jeg fikk min store test med storebror da vi var på trilletur da han var ca en uke. 30 min unna hjemme og han må ha mat NÅ!! Satte meg på cafe på Grønland i Oslo og ammet! Grønland liksom, 80% muslimer som ikke er helt enig i nordmenns klesstil fra før av. Og jeg ammet jo med skjold, så var ikke lett å skjule... :)
 
Skjønner seg godt! Jeg fikk min store test med storebror da vi var på trilletur da han var ca en uke. 30 min unna hjemme og han må ha mat NÅ!! Satte meg på cafe på Grønland i Oslo og ammet! Grønland liksom, 80% muslimer som ikke er helt enig i nordmenns klesstil fra før av. Og jeg ammet jo med skjold, så var ikke lett å skjule... :)
Husker jeg brukte tid til å venne meg til det der . Men det tok kaka at den dagen vi kom hjem fra sykehuset fikk vi besøk av besteforeldra til samboer og bestefar der måååtte liksom ta bilde mens jeg amma, og det likte jeg ikke :/ men turte ikke å si noe !
 
Skjønner seg godt! Jeg fikk min store test med storebror da vi var på trilletur da han var ca en uke. 30 min unna hjemme og han må ha mat NÅ!! Satte meg på cafe på Grønland i Oslo og ammet! Grønland liksom, 80% muslimer som ikke er helt enig i nordmenns klesstil fra før av. Og jeg ammet jo med skjold, så var ikke lett å skjule... :)


Woow, det hadde nok ikke jeg turt. Da hadde jeg vell levna vogna og alt og satt meg på en knøttliten do og håpa det ikke ble stjålet. Haha :p Men ærlig talt, må ungen ha mat så kan jo egentlig folk bare dra til seg øya!!
 
Woow, det hadde nok ikke jeg turt. Da hadde jeg vell levna vogna og alt og satt meg på en knøttliten do og håpa det ikke ble stjålet. Haha :p Men ærlig talt, må ungen ha mat så kan jo egentlig folk bare dra til seg øya!!
Jeg husker jeg svettet, jeg følte litt sånn "ut-av-kroppen" opplevelse.. Var jævlig! Men etter det var det lettere å amme offentlig, ikke lett, men lettere..
 
Husker jeg brukte tid til å venne meg til det der . Men det tok kaka at den dagen vi kom hjem fra sykehuset fikk vi besøk av besteforeldra til samboer og bestefar der måååtte liksom ta bilde mens jeg amma, og det likte jeg ikke :/ men turte ikke å si noe !
Huff, det er så mange rare mennesker. Svigermor måtte stryke på hodet til babyen mens jeg ammet... Psyko! Trenger jeg si at jeg ammet på soverommet etter det?
 
  • Liker
Reactions: S.
Huff, det er så mange rare mennesker. Svigermor måtte stryke på hodet til babyen mens jeg ammet... Psyko! Trenger jeg si at jeg ammet på soverommet etter det?
Farmora mi skal absolutt henge over skuldra på meg og snakke når jeg ammer :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sitter med beina høyt etter å gått på butikken og kjøpt mat for så å gå tilbake. Kjenner det er godt å få slappet av nå som mamma har kommet og tar av seg alt! Hun lager middag, vasker leilighet og klær, så nå kan jeg bare nyte de siste dagene frem til termin og håpe på at noe skjer snart. :)
 
Akkurat hjemme fra jordmor! Hodet har festet seg, så disse maseriene og murringene har gjort noe hvertfall! :) nå er det bare å vente ... Vaska ned huset også i dag, pluss at MYE av vannet i beina mine er borte ! Digg! Nå skal jeg straks begynne med middag - taco i dag. Blir trossalt 24 år i dag, som jeg hadde lyst til å feire rolig med spise ute med gutta mine og slappe av med dessert hjemme .. Men så kommer det besøk hit da, selv om jeg sa det ikke ble noe feiring . Så takk for at jeg hadde sjokoladekake i fryseren! Tjoho..
 
Jeg blir også lett irritabel på mormor. Hun er frittalende og gjør som hun vil. Hun bryr seg ikke om hva andre synes, hun har nemmelig levd livets skole og ingen skal bestemme over hva hun skal gjøre! Skyr ingen ting! Sånn er det med den saken :p

Lurer på om jeg blir slik når jeg blir femogsøtti! :rolleyes:

Høres akkurat ut som min mormor! Bare hun er 10 år eldre. Men hun har vært sånn så lenge jeg kan huske da :confused:
 
Koser med mitt nye lille nurk og venter på at storesøster skal komme å hilse på :)
 
Har vært og gått på fjellet i nesten en time og samlet skjell :p prøver og få noe til og skje her, men bare kynnere som kommer :s
 
Migrene:/


LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤
 
Idag feirer jeg bursdagen min. Ja, jeg har bursdag idag :) Babyen er 5 dager gammel, og jeg er sliten, hehe.
Sov nesten ikke i natt, men skal prøve å feire litt.

Men av erfaring kan det bli litt vanskelig, her om dagen lagde kjæresten min lasagne, det tok 4-5 timer før vi fikk spist den :p Og da fikk vi spist halvparten.
 
Idag feirer jeg bursdagen min. Ja, jeg har bursdag idag :) Babyen er 5 dager gammel, og jeg er sliten, hehe.
Sov nesten ikke i natt, men skal prøve å feire litt.

Men av erfaring kan det bli litt vanskelig, her om dagen lagde kjæresten min lasagne, det tok 4-5 timer før vi fikk spist den :p Og da fikk vi spist halvparten.

Gratulerer med dagen! :)
Å ja jeg kjenner til det der. Må le litt når jeg tenker tilbake til de første dagene på barsel.. jeg må ha sett gal ut.. så vel ut som jeg aldri hadde sett mat før. He he.
Spiste så fort jeg bare kunne, i konstant panikk for at han skulle våkne før jeg fikk spist ferdig. Ble mye innhalering av maten ja :p
 
Akkurat hjemme fra jordmor! Hodet har festet seg, så disse maseriene og murringene har gjort noe hvertfall! :) nå er det bare å vente ... Vaska ned huset også i dag, pluss at MYE av vannet i beina mine er borte ! Digg! Nå skal jeg straks begynne med middag - taco i dag. Blir trossalt 24 år i dag, som jeg hadde lyst til å feire rolig med spise ute med gutta mine og slappe av med dessert hjemme .. Men så kommer det besøk hit da, selv om jeg sa det ikke ble noe feiring . Så takk for at jeg hadde sjokoladekake i fryseren! Tjoho..
Gratulerer med dagen!!!! :)
 
Idag feirer jeg bursdagen min. Ja, jeg har bursdag idag :) Babyen er 5 dager gammel, og jeg er sliten, hehe.
Sov nesten ikke i natt, men skal prøve å feire litt.

Men av erfaring kan det bli litt vanskelig, her om dagen lagde kjæresten min lasagne, det tok 4-5 timer før vi fikk spist den :p Og da fikk vi spist halvparten.


Gratulerer med dagen!!!! :)
 
Akkurat nå fikk jeg en sånn akutt lei periode!!! Egentlig uten grunn for jeg har jo mange dager igjen til termin..
Men likevell.. Har begynnt å blitt veldig nervøs for å måtte gå helt til termin eller over... Hyyyl
Jeg har i hele svangerskapet vært sikker på at jeg vil føde før termin, og nå har jeg fått motsatte tanker. :S

Litt ekstra pga fikk beskjed om at bebisen er ganske stor, så har litt angst ved tanken på en stor baby...
 
Back
Topp