Nøtte?

MTDC

Forumet er livet
VIP
Kom til å tenke på en ting.. Lukter House og Harry Hole ganske likt eller er det bare hos meg?:-P

Kom til å tenke på en ting.. Lukter House og Harry Hole ganske likt eller er det bare hos meg?:-P
Haha! Nei, house lukter bedre! :p

* æpp'n *

Åneii nå trodde jeg et sekund jeg var nøtte, og da ble jeg så glad at jeg hadde min egen tråd! men så kom jeg på at jeg er Krysse. Og da ble jeg litt lei meg. Men koselig med nøtte-trååd :)

Åneii nå trodde jeg et sekund jeg var nøtte, og da ble jeg så glad at jeg hadde min egen tråd! men så kom jeg på at jeg er Krysse. Og da ble jeg litt lei meg. Men koselig med nøtte-trååd :)
Din søting! Du er ikke bipolar da?;-)

Nøtte! hvorfor er du egentlig hagegnom?

Fordi jeg liker å gnome (rote i bed og sånt) i hagen, vel! :D :p
ahaa så der var en mening bak ja! :D tips til potterosene mine som jeg i et fortumlende øyeblikk plantet ut i potte på trappa? tror de har fått knopper... noen røde noen :s

ahaa så der var en mening bak ja! :D tips til potterosene mine som jeg i et fortumlende øyeblikk plantet ut i potte på trappa? tror de har fått knopper... noen røde noen :s
Hva slags tips, da? Potteroser trives ikke inne, de må ha frisk luft og liker ikke å stå lenge i regnet. :)
Men knopper.. Er det lus du mener? Eller blomsterknopper? :P

Hva slags tips, da? Potteroser trives ikke inne, de må ha frisk luft og liker ikke å stå lenge i regnet. :)
Men knopper.. Er det lus du mener? Eller blomsterknopper? :p
Tips til stell :) kjøpte fem potteroser til dåpen, brukte nesten ale blomstene. Klippet ned og rensket bort alt vissent, lot de trekke godt i vann et par dager og plantet de ut. Hehe roseknopper ser det ut som! syns bare det er så merkelig at de er røde... Men vet jo ikke hvordan jeg best skal stelle med dem, de kan visst vare mange år sa blomsterbutikkdamen

Tips til stell :) kjøpte fem potteroser til dåpen, brukte nesten ale blomstene. Klippet ned og rensket bort alt vissent, lot de trekke godt i vann et par dager og plantet de ut. Hehe roseknopper ser det ut som! syns bare det er så merkelig at de er røde... Men vet jo ikke hvordan jeg best skal stelle med dem, de kan visst vare mange år sa blomsterbutikkdamen
Noen av de kan skifte farge. En jeg har hatt hadde tre forskjellige farger på samme tid. :)
Men jeg får aldri til potteroser, så jeg holder meg stort sett unna de. :p Vet at mange bruker de som sommerblomster, og når de er ferdigblomstret utpå høsten klipper de de ned og setter de mørkt og kjølig over vinteren. Eventuelt kan de plantes i et bed og overvintre der, men da bør de plantes tidlig i sesongen slik at de får gode røtter. Og så må det ikke være barfrost. Det liker ikke roser..

Så gøy! Jeg eeelsker å holde på ute i hagen. Tips mot lus? Har en kaprifol som såvidt greide seg gjennom en tøff vinter. Nå er den angrepet av bladlus...
Hvis du har brennesler i hagen kan du lage neslevann. Det lukter helt jævlig, og virkning er så son så. Jeg måtte ta i bruk sterkere saker på rosrne mine..
Husker ikke hva den het, men den ble kjøpt på hageland. Kverka hver eneste lille lus!
* æpp'n *

Back
Topp