3 mnds kontroll

Peachykeen

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Imorgen skal vi på 3 mnds kontroll. Hvordan gikk det med deres små og vaksinen?

Er ikke noe gøy når de skal stikke i den lille babyen min :-(

jeg gruet meg litt til William skulle få sprøyte, men gikk over all forventning:-) han satte igang å grine når han ble stukket, men fikk roet han fort igjen. Lykke til:-)

Ho skreik, men fikk ikke noe bivirkninger etterpå...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Gikk veldig bra med frøkena her :) hun gråt litt, men det gikk fort over... Hadde grudd meg forgjeves, heldigvis :)

Han skrek av det andre stikket, men det gikk ganske fort over. Sov mye samme dag, ellers ingen reaksjoner. :)
Lykke til!

* æpp'n *

Hun har vært så urolig siden hun har vært syk, og så skal hun stikkes :(. Feberen har endelig sluppet taket, håper hun slipper det etter vaksinen...!

Hun har vært så urolig siden hun har vært syk, og så skal hun stikkes :(. Feberen har endelig sluppet taket, håper hun slipper det etter vaksinen...!
Krysser alt jeg har for at det blir bra:-)

• Liker
Reactions: K&A
krysser også fingrene for dere! Det går nok bra skal du se! :)

Klart det går bra! Jeg grudde meg som en hund og satt med tårer i øynene når mini tok vaksine, men det varer jo bare ett halvt min eller mindre før det ikke er trist lengre.. får hun reaksjon er det jo å gi smertestillende, og det tar jo smertene ganske fort...

Det går så bra skal du se :) det gjør litt vondt akkurat i det de stikker, men går fort over! Du har nok mer vondt i mammahjertet enn mini får vetdu ;) masse lykke til :)

Våknet i natt med nesten 40 i feber, og vondt i absolutt hvert ledd og muskel. Så ingen kontroll eller vaksine i dag. Typisk!!!

Våknet i natt med nesten 40 i feber, og vondt i absolutt hvert ledd og muskel. Så ingen kontroll eller vaksine i dag. Typisk!!!
Nei, så kjedelig! God bedring<3

Nei, det var da voldsomt til en runde som skulle gå hos dere da. God bedring!

Back
Topp