Emmaljunga Edge duo til septemberbaby??

Lille hemmelighet:)

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
førstegangs og ny i vognjungelen. Ønsker en 4 juling,stødigmen man kan bruke på mye tur både i byen og skogen, og stor vogn så det er plass til dunposen i bagen over vinteren til hun ikke trenger bagen lengre. Er dette en god vogn? Forstår at med mine ønsker må vognen være stor, her lurer jeg på om den er god å bruke??

Jeg venter også septemberbaby:) hadde bestemt meg for denne vogna, men så har jeg lest så mye om hvor tung den er. Så kjøpte søsteren min den og hun solgte den etter 2 uker fordi den var så tung. Men det er vel smak og behag, jeg ender opp med bugaboo buffalo.

Venter augustbaby og har kjøpt edge duo med sportsunderstell. God plass i bagen til vinterpose, vogna er god og stødig.
Mange syns vogna er veldig tung, men jeg syns ikke det.
Hadde samme vogn med samme understell til junior som ble født i desember. Var kjempe fornøyd :)

Venter augustbaby og har kjøpt edge duo med sportsunderstell. God plass i bagen til vinterpose, vogna er god og stødig.
Mange syns vogna er veldig tung, men jeg syns ikke det.
Hadde samme vogn med samme understell til junior som ble født i desember. Var kjempe fornøyd :)

jeg har ei venninne som hadde denne vogna,likte den jeg og. er redd for at de små nette vognene er for små for en baby som blir født i starten på september, da jeg vil at bagen med pose skal holde til våren.

Vi er kjempefornøyd med edge duo :-) De fleste bagvogner er litt tunge, men det gjør dem også stødige. Vi har sportsunderstell og jeg kommer frem overalt.

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Vi er kjempefornøyd med edge duo :) De fleste bagvogner er litt tunge, men det gjør dem også stødige. Vi har sportsunderstell og jeg kommer frem overalt.

min samboer vil jo gjerne gå mye tur i skogen,vinter som sommer, da fungerer vel ikke en liten nett vogn. Uansett vekt på vogna er jeg ikke redd for litt tyngde heller det enn for liten eller trang bag for baby:)

Vi har kjøpt denne vognen, venter augustbaby. Den er god å trille, stor og romslig bag. Men den veier jo litt og tar plass i bilen. Men ikke verre enn at det går. Har også kjøpt oss bugaboo buffalo som skal brukes når vi er på farten i bil. Emmaljungaen er bedre på vinterstid da enn bugabooen siden jeg føler den er mer lun og robust. Så vil absolutt anbefale Emmaljunga:)

min samboer vil jo gjerne gå mye tur i skogen,vinter som sommer, da fungerer vel ikke en liten nett vogn. Uansett vekt på vogna er jeg ikke redd for litt tyngde heller det enn for liten eller trang bag for baby:)
Veldig enig! Har trillet min i 3 km bratt oppoverbakke, null problem:-) Godt med litt gratis trim når man har kilo som skal av;-)

jeg kjøpte emmaljunga mondial til første som kom i november - elsker vogna! vi brukte easygrow dunpose og han brukte bagen til våren. Nå venter vi en liten en i august, og jeg tenkte å kjøpe en god bilstolpose for å bruke i vognen ettersom hun er jo større når kulda kommer..

Vi har Edge duo,elsker den! fikk lille i februar og det er fint plass til pose i den :) har egentlig ikke tenkt over at den er tung jeg, er ikke så veldig sterk og har dårlig rygg, men har ikke noe problem med å få den ut og inn av bilen i allefall.. Veldig god og stødig vogn :)

Jeg har egde duo å syns den er veldig tung. Når hu var 13mnd bytta vi til emmaljung scooter s. ble en dyr vogn for å bruke 1 år. Men den er så flott å se på. peneste vogna.

Fikk augustbaby i fjor og vi kjøpte edge duo. Elsker den altså! Mange som sier den er tung og sånne ting, og ja, den er kanskje litt tung å løfte ut og inn av bilen, men jeg klarer det fint selv :p ellers så synes jeg den er helt himmelsk å trille! :p Har forresten med sportsunderstell :)

Har bestilt meg edge duo til mitt septemberbarn. Har en venninne med samme vogn og hun er uhemmet fornøyd, men jeg syns hennes med sportsunderstell ble i tyngste laget. Jeg har derfor valgt å kjøpe med Duo S-understell. Det understellet er lettest av alle til edge duo/mondial, kun 7 kg og det har store hjul uten luft(så slipper man finne vognen tom for luft når det passer minst) og med 2 låsbare hjul forran.

Gutt født 09
Lillebror ventes

Vi har edge duo, jeg er jo et emmaljunga menneske og elsker det merket :) Jeg er superfornøyd med vogna! Ja, den er litt tung og tar en del plass i bilen, men er en veldig stødig vogn med god plass i bagen :) Fikk lille i februar, hu var 61,5cm på 3mnd kontroll og ennå er det mer enn nok plass i bagen :)

Jeg har den vogna, var kjempe fornøyd med bag delen! Men er ikke like fornøyd når jeg har byttet til sportsdelen.. Selene er aaalt for langt oppe og snuppa får de langs fjeset og ørene når hun ligger nede.. Og det ender opp med røde merker, og gnagsår! Så har sluttet å trillet etter hun sover... Kjempe kjedelig med tanke på hvor dyr faktisk vogna er! Men hvordan skal man feste myggnettinga? Det sitter jo fast i kalesjen over, men får ikke festen den så at det ikke er noen små lufte hull inn i vogna? Myggene finne fort dem små hulla!!

brukte egde duo til augustbabyen min, suveren.

Vi har kjøpt denne vognen, venter augustbaby. Den er god å trille, stor og romslig bag. Men den veier jo litt og tar plass i bilen. Men ikke verre enn at det går. Har også kjøpt oss bugaboo buffalo som skal brukes når vi er på farten i bil. Emmaljungaen er bedre på vinterstid da enn bugabooen siden jeg føler den er mer lun og robust. Så vil absolutt anbefale Emmaljunga:)
Bugaboo er lun og god den altså :)
Jeg har to augustbarn og til eldste hadde jeg simo kombi og var veldig fornøyd. Denne gangen måtte jeg ha en vogn som ble mindre sammenlagt og prøvde en to tre ulike før jeg i januar kjøpte Bugaboo cameleon. Brukte bag med voksipose til april, da var hun 8,5 mnd :)
Hun hadde fremdeles plass men da var det jo så greit å sitte og se når vi trillet tur :)
For meg er simo og Bugaboo to like gode vogner, den ene er bare mindre og lettere å håndtere enn den andre :)
Har hatt edge duo og med sportsunderstell og syns den ble akkurat litt for stor.. Den er litt "mer" enn simoen pga understellet.

Vi har mondial duo combi. En jempe flott vogn! Kan brukes både i byen, på landet og i skauen :) Overalt med andre ord! ;) Den tar litt plass i bilen, men det er den verd. Det er stor fin plass i vognbaggen og man kan velge om man vil ha lufting i den eller ikkr. Veldig kjekt om det er veldig varmt :) Min er i skinn så om det blir søl på den tørker jeg bare av med en våt klut og slipper og dra av hele greia for og vaske trekket i maskinen. Sportsfelen er også romslig med sleler som kan stilles ganske mye. Det er flere hakk og stille ryggen på så det blir komfortabelt for barnet og sitte eller ligge. Undetstellet er hardt så det ryker ikke etter en mnd i bruk liksom. Det har jeg opplevd med andre vogner. Veldig irriterende. Spesielt om du handler mye med vogn eller bruker og ha med deg mye :) Jeg elsker den og skal bruke den til frøkna vår denne gangen også. Kjøpte den ny sist gang da vi skulle ha gutten vår. Det er super kvalitet på den :) Det er hvertfall slik jeg har opplevd den da ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp