Mimretid!

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
I dag har jeg lyst til å mimre litt.
Kan jeg få se det siste bildet av magen deres før knøttet kom, og det første av baby? :)

Her er magen min 39+4. Tatt med rier, han kom noen timer etter.:)
1370414126978.jpg

Bitteliten et par timer gammel
1370414231630.jpg
* æpp'n *

Så stor og fin mage du hadde:-) Og skjønneste lille Emil<3 Har av en eller anna grunn ikke sett for meg at du har så langt hår:-P Skal finne frem bilder senere i dag når jeg er mer våken og har levert eldstesnupp i bhg.

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Siste bilde med magen (eneste jeg hadde på telefonen). Tatt på overtidsvurderinga, lille kom ca akkurat et døgn etter bilde ble tatt!

ImageUploadedByBV Forum1370416456.545825.jpg

Første bilde av lille på telefonen..

ImageUploadedByBV Forum1370416587.531903.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1370416386.928214.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1370416386.928214.jpg
    87,7 KB · Visninger: 35
Hehe, så rart å se hvordan dere egentlig ser ut, har jo laget meg bilder i hodet, men de stemmer jo overhodet ikke :)

084 (2).jpg Bildet er tatt i midten av januar, med lille linselusa som alltid kommer snikende når kameraet kommer frem :)
har ikke tatt bilde helt på slutten noen gang, føler meg som ett fjell, og har aldri tatt meg bryet med å dokumentere hvor enorm jeg føler meg...

Ok, hadde aldri gjettet det ut fra det bildet, men flott mage :) dere og solo og cc :) rart hvor fint det ser ut med babymager når man ser bilder og hvor forferdelig crappy man føler seg når den er festet på en selv...

"godt" vi var flere som gikk mye opp:-P Jeg gikk fra superfit og 67 kg til 97:-P Nesten tatt av 16 nå, da, så bare halvparten igjen:-P

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Ok, hadde aldri gjettet det ut fra det bildet, men flott mage :) dere og solo og cc :) rart hvor fint det ser ut med babymager når man ser bilder og hvor forferdelig crappy man føler seg når den er festet på en selv...
Må ha vært heldig med vinkelen.:p
Ja, det er egentlig litt rart hvor ført man glemmer!

* æpp'n *

Back
Topp