*Inspirert* Dere som spiser godteri (nesten) hver dag...

Enig! Flesteparten her er tynne og slanke selv om dere spiser godis nesten hver dag. Hvordan spiser dere ellers? Sunt, usunt - passer dere på mengdene av mat? Hva spiser dere? Hvordan er aktivitetsnivået? :) Interessant dette her :)

Spiser noe søtt nesten hver dag.. er gravid og har ikke alltid lyst på mat,så da blir det noe sjokolade for å få opp blodsukkeret så jeg ikke blir for kvalm til å spise noe senere. Men ellers spiser jeg sunt og absolutt ikke store porsjoner. Føler meg ikke akkurat sunn når jeg spiser noe godis hver dag,og jeg vet det ikke er bra for kroppen selv om jeg er tynn. Men jeg trøster meg med at det ikke er mengder,og at jeg så og si aldri drikker brus eller saft.

Jeg er vel egentlig litt undervektig, skulle gjerne hatt noen kilo til. Jeg spiser gjerne noe godteri hver dag men er tross alt ikke de største mengder, og spiser sundt ellers vil jeg påstå. Godteriet kommer frem på kvelden etter ungene har lagt seg ;)

Enig! Flesteparten her er tynne og slanke selv om dere spiser godis nesten hver dag. Hvordan spiser dere ellers? Sunt, usunt - passer dere på mengdene av mat? Hva spiser dere? Hvordan er aktivitetsnivået? :) Interessant dette her :)
Er ikke sånn veldig opptatt av mat, spiser for å overleve og hater å være for mett:) trener ikke så mye, men sitter sjeldent stille;)

*æppen*

Nå er jeg høygravid da. Men ellers ligger jeg på rundt 60 kilo +- Er 166cm høy!
Spiser både godteri og brus omtrent daglig, men i små mengder. Fråtser aldri.
Spiser sunt ellers og er i mye aktivitet :)

Selv om man er tynn så trenger ikke kroppen være sunn. ;)
Mange med litt ekstra som lever mye sunnere enn slanke folk. ;)
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Ja er faktisk noe som heter innfeit! ;) Det bruker jeg å si at min gubbe må være! :P

Jeg spiser godterier nesten hver dag og veier 56 kg:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Æh, urettferdig :-) Jeg spiser ikke godis hver dag og har litt å ta av. Sundt spiser jeg og. Dagens klagesang!

Spiser mange små måltider i løpet av dagen. Spiser så jeg blir mett, tenker ikke på mengde mat. Spiser relativt sunt i løpet av dagen, godis kommer frem på kvelden. Har et ganske vanlig aktivitetsnivå. Liker å gå turer o.l., men trener ikke fast :)

Overvektig. Helt avhengig av godterier og hater det! Prøver å kutte det ut men manglet helt motivasjonen.Hadde vært fint om noen hadde kunnet gitt meg et spark bak, men det er jo mitt ansvar :(

Er 1.63 høy og veier idag en mnd etterfødselen 58kg...
Er nok passelig vil jeg si:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Huff, spiser godis hver eneste dag. Kunne ønske jeg var flinkere å holde meg unna! Men er normalvektig, BMI på 20.

Spiser vel ett eller annet snop hverdag. Er ikke sånn ekstremt glad i sjokolade, bare i perioder ;)
Jeg er 167 og veier nå 47 kg, vekten går stadig nedover.
Jeg er ikke flink med mat, er ikke glad i mat, kjenner ikke sult og spiser kun for å overleve ;)
Jeg jogger og går turer flere ganger i uken :)

Æh, urettferdig :-) Jeg spiser ikke godis hver dag og har litt å ta av. Sundt spiser jeg og. Dagens klagesang!
Samme her! Streng med meg selv ift snop, drikker nesten aldri brus (mest farris), har et sunt og variert kosthold.

Trener så 2-3 dg i uka, går turer osv...

Har iallefall 15 kg ekstra..

Jeg er 151,5cm og veier 53kg :) kunne sikkert ha veid noen kilo mindre ;)

Men, jeg er veldig aktiv, og er ikke redd for å bruke kroppen min.

Og et par-tre ganger i uken går jeg til og fra jobben, 1,5 time hver vei :)

Så, det plager meg liiiite at jeg spiser snop så ofte ;)

Ganske normal..:) 63 kg og 171 cm..

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

jeg har 5 kg for mye, og spiser i perioder godis hver dag. Så har jeg perioder jeg ikke spiser godis i d hele tatt.

jeg er slankeoperert for 2 år siden og spiser lite og ofte:)

Varierer mellom 73-75 kg og er 168 cm høy :)

Spiser godteri hver dag...altfor mye sjokolade! Går en sjokolade om dagen!
Kan spise sjokolade før måltider og etter måltider...spiser også en del potetgull og smågodt!
Tre varme matretter om dagen og 3 måltider med skiver....2 skiver til hvert måltid! Spiser også mye frukt/smootie og grønnsaker!
Er 160 cm og ligger og vipper mellom 45 og 47 kg :)

Fortsatt sjokkert over hvor tynne mange er jeg...!!!
Hm...
Når man veier 10 kg under det man er høy over meteren (eks. 1,60 høy og veier da 60-10 kg, altså 50 kg) så mener jeg man - nesten - er undervektig...!?!? Eller???!?!

Fortsatt sjokkert over hvor tynne mange er jeg...!!!
Hm...
Når man veier 10 kg under det man er høy over meteren (eks. 1,60 høy og veier da 60-10 kg, altså 50 kg) så mener jeg man - nesten - er undervektig...!?!? Eller???!?!

Er man under 18 i bmi så er man undervektig :) Så det er jo bare å regne :p

Back
Topp