tvillinger?

Hoppedåsa

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
er det noen som har en følelse av at det er to der inne?? :P

Nei men en skremmende tanke var der så velsig deilig å ha sett en sekk 3 ganger på ul hittil :)

Vi har tvillinger i flere ledd både i min og samboers familie. Jeg har alltid hatt en følelse av at jeg får tvillinger, men trur det kun er en inni her:)

Jeg hadde en følese av det. Men etter true ul (av andre grunner) så har jeg fått bekreftet a det er bare en. Noe som er helt greit!:-)

Jeg aner ikke enda, men med masse tvillinger i begge familier er det jo litt ekstra spennende.. Er tidligere dårlig denne gangen enn forrige, og kjenner endel mer "trykk" nederst i magen, vet ikke hvordan jeg skal tolke det. Skal på tidlig UL 10.mai. Regner med at det bare er én, men det er spennende allikevel.. Oi, tenk om..!! :-O

Jeg har jo blitt spådd tvillinger så... Kanskje derfor jeg har så mye symptomer? ;) :D
så spennende!!!
her er det 2 stk i det siste som uavhengi av hverandre har drømt at jeg får tvillinger :S haha!
hcg min var høy, symptomene er myyyyye sterkere enn de andre gangene jeg har vært gravid og magen er myye mer oppblåst...
det får en jo til å tenke litt da :p
i tilleg er det tvillinger i familien

så spennende!!!
her er det 2 stk i det siste som uavhengi av hverandre har drømt at jeg får tvillinger :S haha!
hcg min var høy, symptomene er myyyyye sterkere enn de andre gangene jeg har vært gravid og magen er myye mer oppblåst...
det får en jo til å tenke litt da :p
i tilleg er det tvillinger i familien

Er ikke tvillinger på min side,men kan jo være noen på donoren sin side... Who knows ;) :D Skal ha tidlig ul da,så da får vi se ;)

her er det bare en ;) selv om jeg ikke hadde hatt noe imot 2 jeg ;)

Lurde på om det kanskje kunne vera to i.o.m at me fekk satt inn to fryseegg, men viste berre ein på ul i går. Like greit det! Hadde vore litt skummelt med to!

Nei.
Men det er vel egentlig for tidlig...?

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Var bare en på ul, men kunne godt tenkt oss to. Ingen tvillinger i slekten til noen av oss, så sjansene er vel ikke så store.
Mtp symptomene mine, hvor mange og hvor tidlig, så skulle en tro jeg hadde et halvt fotballag inni der :P

å føle at det er to? hvorfor det?
Neeei jeg tenkte kanskje man ikke merker det så tidlig. At magen er større enn normalt el. Er det ikke gjerne slik man fatter mistanke?

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Ingen følelse på det.. men kan ein føle det så tidlig??
Min farmor fikk tvillinger på 50 tallet, uten å vite at det var tvillinger hun hadde bært rundt på i 9 mnd... tenk den følelsen... å føde et barn, for så å så vite at det kommer et barn til... Uææææh!!

Ingen følelse på det.. men kan ein føle det så tidlig??
Min farmor fikk tvillinger på 50 tallet, uten å vite at det var tvillinger hun hadde bært rundt på i 9 mnd... tenk den følelsen... å føde et barn, for så å så vite at det kommer et barn til... Uææææh!!

Tenke: Endelig ferdig! Og så kjenner du nye rier og hører legen som sier: Nå kommer nestemann! Jeg hadde daua! :D

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Back
Topp