I dag er det...

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
... tid for 4 måneders kontroll/ barselgruppe.
For å være helt ærlig frister det liiite (har jo nevnt det at de andre to som møtte opp sist var venninner og naboer fra før), men blir moro å se hvor mye bitteliten har vokst! :)
Håper de som manglet sist møter opp i dag, og at de ikke kjenner hverandre.:p

* på mobil *

Vi skal også på barseltreff i dag:-) Første treffet siden det ikke er så mange som har fått barn i år.. Spennende:-) Tror jeg vet om tre stk, men har hørt vi er åtte, så det blir spennende å se hvem de andre er:-)

Lykke til i dag:-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Lykke til :) vi var også på 4mnd i dag! Jippihurra :)

Det var kjeeeedelig. :p bare de to samme som sist. Neste gang ringer jeg og sier jeg er syk.:p

Men, bitteliten vokser som han skal og er nå 63cm og 6930gr. :)

* på mobil *

Så bra:-) uff da, hørtes kjipt ut! Da er det sikkert bedre å være hjemme ja. Barseltreff skal jo være hyggelig ! Vi er 4 stk som fikk over 2 mnd her oppe på fjellet. Så her har vi egen barselgruppe;-) veldig hyggelig.

Ja, det er jo ikke akkurat trivelig når det blir slik. Holder meg heller til "barselgruppa" vi har på jobb. Vi er jo fem stykker som hadde termin januar-april.:p

* på mobil *

Vi var 8 stk og alle var superkoselig:-) Allerede avtalt å treffes igjen hos meg neste fredag:-)

Er ikke alltid man er like heldig med barselgruppene nei... På min gruppe er det en som VIRKELIG IKKE har noen som helst sperre på hva man kan snakke om til ukjente folk. Greit nok at man har, som helsesøster sier, moralsk taushetsplikt, men det får jo være grenser..

Er ikke alltid man er like heldig med barselgruppene nei... På min gruppe er det en som VIRKELIG IKKE har noen som helst sperre på hva man kan snakke om til ukjente folk. Greit nok at man har, som helsesøster sier, moralsk taushetsplikt, men det får jo være grenser..
Har du taushetsplikt ovenfor oss også? Dele! Lukter innlegg her;-)

Har vært borti noen slike, ja. Overraskende mange uten sosiale antenner.
Gjelder moralsk taushetsplikt på anonymt forum? Ble brått riktig nysgjerrig på hva slags snuskete saker vedkommende deler informasjon om.:p

* på mobil *

Er bittelitt redd for at vedkommende kan være anonym bruker å titte innom... Kan ikke være spesielt gøy å plutselig lese om seg selv...

Er bittelitt redd for at vedkommende kan være anonym bruker å titte innom... Kan ikke være spesielt gøy å plutselig lese om seg selv...
Pell deg inn på skjult gruppe;-) Jeg er ubernysgjerrig;-)

Back
Topp