Kake:-)

Mary Evelyn

Glad i forumet
Bakte ei skikkelig god kake idag, uten nøtter/mandler, egg og frukt/bær siden jeg ikke kan spise sånt pga mini:

Bunn: digestivekjeks og smør

Fyll: pisket krem, smeltet hvit sjokolade, yoghurt naturell og kremost.

Nydelig:-) Serverte jordbær til for de som kunne spise det.

Den hørtes god ut!
En slags sjokolade-ostekake, på én måte? :)

* på mobil *

Åååå kake <3 oppskrift?!

Nesten så jeg må bake nå! Bare så synd fruen ikke spiser kake! Kan liksom ikke bake en hel kake til jeg selv :P

Kake ja... Storebror fyller fire straks, og ønsker seg lynet mcqueen kake til festen... Tenkte jeg skulle prøve, men hvordan gjør man det? Har sett litt på nettet, men kommer bare over fancy blogger der jeg ikke hadde matchet det enkleste de lager på min beste dag...

Kake ja... Storebror fyller fire straks, og ønsker seg lynet mcqueen kake til festen... Tenkte jeg skulle prøve, men hvordan gjør man det? Har sett litt på nettet, men kommer bare over fancy blogger der jeg ikke hadde matchet det enkleste de lager på min beste dag...
Man får kjøpt mcqueen form, med bilder av hvordan den dekoreres. Trenger kakefarger (jeg foretrekker gelefarger fra wilton) og diverse tupper til sprøyteposer. Liten stjerne er mest brukt til figurkaker.:)

* på mobil *

Man får kjøpt mcqueen form, med bilder av hvordan den dekoreres. Trenger kakefarger (jeg foretrekker gelefarger fra wilton) og diverse tupper til sprøyteposer. Liten stjerne er mest brukt til figurkaker.:)

* på mobil *
Jah, akkurat.. gelefarge ja, mhmmm... Tror vi går for en vanlig langpanne med en leketøysbil oppå jeg...

Jah, akkurat.. gelefarge ja, mhmmm... Tror vi går for en vanlig langpanne med en leketøysbil oppå jeg...
Hihihi... Har sett en slik type kake før, skal se om jeg finner den i morgen. Mye moro man kan ha med knuste nøtter og lekebiler oppå ei kake, skjønner du.:p

* på mobil *

Hvorfor kan du ikke spise nøtter/mandler, egg og frukt/bær?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvorfor kan du ikke spise nøtter/mandler, egg og frukt/bær?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mini reagerer på alt... Dvs: jeg har ikke testet ut ALT av frukt, bær og grønnsaker(fordi jeg gikk lei av kolikkskriking hver kveld etter ei stund), men det jeg har prøvd har han reagert på. Unntatt agurk:-)

Back
Topp