Iphone eller samsung?

Det spm kom i rett tid :p
Iphone! Fordi den er enklest, best etc!
Sliter nå som en gal, for å få en samsung tab2 til å gjøre som jeg vil ;)

Har iphone, men skulle gjerne ha byttet den til en samsung:)

Samsung ♥ jeg har alltid hatt iphone, men har nå en samsung galaxy s 3. Superfornøyd. Iphone blir tung og stusslig i forhold.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Iphone❤❤ jeg har iPhone 5, den har større skjerm og er lettere en samsungen;) sambo har Samsung, jeg syns den er tøvete.. Men det er smak å behag og hva du er vant til:)

Snart 3 barnsmamma:)

Samsung. Har for første gang i mitt liv hatt en telefon i to år. Den er fortsatt like god og jeg har aldri angret på at jeg kjøpte den. Faren min har iphone og jeg like virkelig ikke den. Den er tyngre, føles mer klumpete og er ikke like brukervennlig...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Jeg kommer til å kjøre over min Samsung s2 snart. Har hatt den i over ett år, og finner fortsatt ikke lett fram til ting. Masse rot, dårlig batteri (varer i 10 timer når den ikke er i bruk, har lite apper og.) Mulig de nye samsungene er bedre, men det blir iphone på meg snart!

Samsung. Og hadde definitivt kjøpt s4. Jeg har selv s2 og har hatt den i snart 2 år. Jeg har aldri vært så fornøyd med en tlf.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg kommer til å kjøre over min Samsung s2 snart. Har hatt den i over ett år, og finner fortsatt ikke lett fram til ting. Masse rot, dårlig batteri (varer i 10 timer når den ikke er i bruk, har lite apper og.) Mulig de nye samsungene er bedre, men det blir iphone på meg snart!
Det er den jeg har og er superfornøyd.. Kanskje du har en med produksjonsfeil?

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Samsung. Og hadde definitivt kjøpt s4. Jeg har selv s2 og har hatt den i snart 2 år. Jeg har aldri vært så fornøyd med en tlf.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Enig.
Bare at jeg har S3.
Jeg har også den første galaxy s, den er 2 år gammel og fungerer like bra fortsatt.

Det som også er positivt med samsung er at de har egen service når det gjelder knuste skjermer. Du betaler kun for jobben ved bytte av skjermen. Dette gjelder de nyeste modellene dems, og kriteriene er at telefonen er under 1 år gammel.
Må nemlig bytte ut skjermen på min s3 :(

Samsung,elsker den,byttet fra Iphone til samsung og har aldri angret:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

E har iPhone 4s. Digger den. Mannen har Samsung galaxy s3. Hater den. Mye problemer med den og elendi batteritid.

Samsung for alltid <3 Hadde en s3 som ble sendt inn på reperasjon, og fordi Netcom kjerringa jugde til meg, så måtte jeg betale for å få den igjen ureparert (gikk ikke på garantien, noe hun IKKE fortalte meg om) så istedenfor å kaste penger ut av vinduet, så hadde pappaen min en ny Iphone 4 liggende som jeg kunne få låne, som jeg da har nå... og bare for å ha sagt det, skal ALDRI mer ha Iphone når jeg straks kjøper meg en ny samsung... Makan til noe ræl (Iphone altså)

Back
Topp