Skravletråd team blue

Da ser det ut som alle laglederne er enige, så da er det i orden. Må bare ta stilling til hvilken av metodene jeg nevnte i posten over her vi skal bruke:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Hva om jeg veier meg når jeg kommer hjem neste helg, og bruker det som utgangspunkt for veiinga uka etter?
 
Hva om jeg veier meg når jeg kommer hjem neste helg, og bruker det som utgangspunkt for veiinga uka etter?
0 problemer for meg:) Er det greit for dere Krica og Mammahjertet?:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Beklager det har blitt lite skravling fra meg de siste dagene. Vært travle dager!
Har klart 5 om dagen, ( eller hvertfall 3 om dagen), men likevel blitt litt smågodt itillegg:p
Onsdag hadde min kjære sønn 6års dag, da ble det oreokake og muffins :D
Imorgen blir det bursdagselskap og enda mer kaker:D

Til tross for travel uke og litt for masse utskeielser så har jeg fått trent hver dag!
Og vekta viste utrolignok ned 400 gram idag! Det hadde jeg ikke trodd!!
Så det motiverer jo masse til å skjerpe kostholdet neste uke:)

Pepperpus: kondolerer<3 håper det går bra med deg<3

Hege og Chris : håper du storkoser deg i syden:D

Mammahjertet: ja jeg kan regne ut den uka du er borte:)

Ha en fin dag alle sammen:)
Så flott at du kan det :)
Det blir utrolig godt å få en uke i syden med hele familien samlet :) håper det ikke blir noe problemer på stasjonen mens vi er borte, slik at vi kan slappe av og bare tenke på oss selv :) gleder meg kjempemye! :)

Det er jo kjempebra at du har klart 0,4kg nedgang selv om du har skeiet ut litt da MSAS :) du er kjempeflink!:)
 
Ble litt glad jeg nå, for at jeg slipper å ryke ut av krigen pga det som har skjedd. For det har vært en stor motivasjonsfaktor for meg til nå, og det blir godt å komme tilbake å fortsette her etter noe som sikkert blir ei veldig spesiell uke :)

Dere er supre jenter! :D
 
Titt titt blåinger:p

Hegeogchris er i utlandet og får ikke oppdatert... Skulle si fra at hun er +1kg (+1.18%) :) Mmmmkaaay? :D
Ha en fortsatt fin dag fredag :D
Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Ble litt glad jeg nå, for at jeg slipper å ryke ut av krigen pga det som har skjedd. For det har vært en stor motivasjonsfaktor for meg til nå, og det blir godt å komme tilbake å fortsette her etter noe som sikkert blir ei veldig spesiell uke :)

Dere er supre jenter! :D
Klart år sånt er lovlig fravær:) Ta vare på deg selv og familien <3

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Titter innom team blue :)

Flinke dere er ! Og gratulerer masse med seieren 17 mai , kjempe flinke ! ! !

Her har jeg vært borte en uke på tur , og det er en vanskelig nøtt i seg selv , men har klart det bra for dagens vekt viste minus 0.8 :D Så selv om en nesten må være litt ekstra høffelig i noen sammenhenger , har jeg klart å balansere det bra :) Har vært mye kos den siste uken ! Men det hjelper faktisk meg å la det være en slik uke der en kan kose seg litt ekstra for er ekstra herlig å komme hjem igjen til hverdagsvanene igjen :happy119

Håper dere har hatt en fin uke og at dere beholder alle sammen i kveld ! ! !

Hege og Chris håper du koser deg masse i Tyrkia ! ! ! :D

Mammahjertet så kjempe herlig med en ny uke til Syden :)

Kondolerer masse pepperpus ! Håper det går bra etter forholdene !

Krysser fingrene for alle på team blue ! ! ! Kjempe flinke dere var på ukens utfordring ! ! !
 
Jenter, vi vant utfordringen! Hurra for oss! :)

jeg hadde endelig litt nedgang å bidra med! Nå er det bare til å vente spent på resultatet! :)
ha en trivelig fredagskveld da dere :)
 
Hvem tar ansvar for ukesutfordring denne uka da? Jeg kommer ikke til å delta denne uka, men det hadde vel vært greit for alle at utfordringa kom i nogenlunde rett tid siden den starter i morgen :)
 
kjipe meg vil helst ikke ta ansvar for utfordringen, men stemmer for at vi bare kopierer noe som har vært tidligere. Stemmer hvertfall på treningspoeng på en eller annen måte og poeng for å holde seg unna utskeielser syntes jeg også var bra.

Har vært med familien idag, imorgen er det tid for sykkeltur :)
en uke igjen til årets ritt.. Skal nesten bli godt å få det overstått :)
 
Sniker.. Tror mange er litt sliten og lei. Har vært veldig stille her i det siste. Hva med å kun fokusere på en ting også heller ta noe annet neste uke? Hvis man gjør det så enkelt som mulig kan vi kanskje unngå at folk synes krigen er slitsom og mer til inspirasjon igjen? Bare et forslag altså...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Stemmer også for å gjøre det enkelt. Hva med x antall poeng for sunn dag (unngå utskeielser) og x antall poeng for å ha trent f.eks minst en time?
 
Stemmer også for å gjøre det enkelt. Hva med x antall poeng for sunn dag (unngå utskeielser) og x antall poeng for å ha trent f.eks minst en time?

Høres enkelt og greit ut, men jeg trener sjelden opp til en time, da det iflg. forskere ikke gir spesielt mye mer effekt å trene utholdenhet/ intervall utover 50 min. ;) Kan man ikke sette bonus for 30 min på trening og en time for gange?
 
Er så freidig at jeg lager et forslag til dere basert på maia11 over her. ;):

500 poeng hver dag en er helt sunn. Bonus på 1000 i slutten av uka hvis en holder seg unna alle dager.
500 poeng hver dag en trener mer enn 25 min (så blir Jillian-gjengen med også), eller hvis man har gått i 1. time eller lenger. 1000 i bonus på slutten av uka hvis en trener/ går hver dag.
 
En av dere blå må lage utfordringstråden og være ansvarlige. Var bare et forslag det jeg skrev altså. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp