Våken om natta?

lilleklump

Elsker forumet
Januarhula 2014
Fra sist svangerskap huska eg at eg ofte låg våken mange timar i strekk om natta, uten å få til å sove. Kjempetrøtt om kvelden, så sovna fort, men våkna gjerne i to-tre tida og låg våken til å fem-seks tida. Utrulig slitsomt! Hadde ei sånn natt denne natta som var..
Koffor er det sånn? fleire som har erfart det samme??

Har opplevd det samme flere netter siden jeg ble gravid. Aner ikke hvorfor det er sånn... :)

Sist jeg var gravid(jobbet ikke) så var jeg våken hele natten.. Vasket klær, ryddet så film, satt på Facebook. Fantes ikke trøtt en gang. Og når klokken ble 7 om morningene og sambo skulle stå opp da gikk jeg og la meg i tvang :-p

Jeg har helt siden uke 5 (er nå 6+6) våknet i fem tiden, lys våken!!! Veldig slitsomt, siden jeg må stå opp halvannen time senere, da er jeg jo driiit trøtt igjen :(

heldigvis ikke sånn. men var det sist fra uke 25 ca. var pga halsbrann. måtte sitte å sove!!

Uff... søvn er sååå viktig! I alle fall når me veit at me mest sannsynlig får et år uten sammenhengande søvn fra nyttår og.. hehe... Skal prøve å huske å spørre jordmor om dette når eg er igang med det!

Oh my oh my... sitte og sove?? Høres forferdelig ut!
haha! er sånn når man har halsbrann :P legger man seg ned så renner det jo over. sjarmen med stor mage :P

sikkert ikke bare ett år heller, hvis man ikke er heldig da :)

Hehe... nei, men etter det er det kanskje sjanse til å få ei heil nattssøvn i alle fall ;) Her er mini snart 2 1/2 og våkne fremdeles av og til i løpet av natta... men ikkje på den måten som med miniminis :)

Etter at jeg ble gravid, legger jeg meg om kvelden og sovner ganske lett, men våkner midt på natta i 3-tiden og må tisse. Kan også våkne i 6-tiden for det samme. Utrolig slitsomt! Er jo lys våken når jeg først våkner! Må være et eller annet instinkt som slår inn med hormonene...

Etter at jeg ble gravid, legger jeg meg om kvelden og sovner ganske lett, men våkner midt på natta i 3-tiden og må tisse. Kan også våkne i 6-tiden for det samme. Utrolig slitsomt! Er jo lys våken når jeg først våkner! Må være et eller annet instinkt som slår inn med hormonene...
Det tenker jeg også. Kroppen som sier ifra at snart må du opp mange ganger om nettene :P

Back
Topp