når på døgnet

Hoppedåsa

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
når på døgnet er du mest kvalm??

her er det morgen og sen kveld. usj

Litt morgen, men absolutt verst kvelden.....

her er det fra ca kl. 11-20.

Ikkje kvalm, berre litt uggen... men som eg har mast om tusen gongar... berre så uendlig trøtt *gjesp* Sist gang var eg kun kvalmen på morgenen, kasta opp og var fin resten av dagen!

Om morgnen og verre enn verst etter kl 18.
På jobben går det veldig opp og ned, er inne i dårlig periode igjen. Krysser alt for at det avtar ved 12 uker!! :)

Er litt dårlig midt på dagen, men helt klart verst om kvelden. det begynner i 6-7 tiden og varer hele kvelden. jeg kaster opp og alt er bare dritt. spyr og griner om hverandre.. syns så synd på meg sjøl om dagen....:p

Er litt dårlig midt på dagen, men helt klart verst om kvelden. det begynner i 6-7 tiden og varer hele kvelden. jeg kaster opp og alt er bare dritt. spyr og griner om hverandre.. syns så synd på meg sjøl om dagen....:p
hehehe!! du er jo superheldig. må ikke syes synd på deg :P hehe! men skjønner det godt. er ikke noe deilig

Værst fra 10 og utover, avtar på kvelds tid, heldigvis :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

hehehe!! du er jo superheldig. må ikke syes synd på deg :P hehe! men skjønner det godt. er ikke noe deilig
Hehe, ja vet jeg er heldig:) Har det jo veldig bra da, men skulle bare ønske den kvalmen kunne slippe taket snart..:) Men det er verdt det. :)

Værst fra midt på dagen og ut på kvelden.

De siste dagene har mønsteret endra seg...gått fra å kun være litt kvalm om kveldene (+litt uggen dersom jeg ikke fikk spist nok i løpet av dagen) til å våkne med kvalme + bølger av kvalme gjennom hele dagen og kvelden. Har heldigvis ikke vært noe kvalm om natta!!

Er kvalm hele døgnet bortsett fra midt på natta! Men verst om morgenen... Gleder meg til det går over, hvis det gjør det da! Mamma kasta opp i ni mnd i alle hennes svangerskap. :(

Jeg er også 7 uker i dag, og kvalmen har virkelig tatt seg opp de siste par dagene.... :/

jeg er 8+6 og har vært kvalm siden uke 5.. Men det har blitt verre de siste ukene..

Back
Topp