Når vil legen ha dere

lene84

Elsker forumet
Til første sv.kontroll?
Her ville han ha meg i uke 8.
Så da er det den fæle gyn.sjekken :p
Men godt når det er gjort og å få vite at str stemmer med antall uker :)

Legekontoret mitt tar ikke første kontroll før i uke 12 mtp evt spontanabort

Til første sv.kontroll?
Her ville han ha meg i uke 8.
Så da er det den fæle gyn.sjekken :p
Men godt når det er gjort og å få vite at str stemmer med antall uker :)

gyn sjekk??? Blei aldri sjekka downstairs under siste svangerskap,og trudde kje det var normalt heller?? Er det vanlig?

GU? Nå? Her skal jeg inn uke 11 fordi vi reiser på ferie, så skal jeg tilbake etter for å ta blodprøvene.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg skal til legen i uke 9, ikke for GU, men for blodprøver også skal vi prøve å finne hjertelyd! Trodde inne GU var vanlig så tidlig i graviditeten?!

Ja her gjør samtlige leger det på første kontroll. Kanskje dem bare praktiserer det her ute på bygda . Hehe ;)
Han *ekle detaljer* tar en fing i rumpa og en i tissen og kjenner på str....

Ja her gjør samtlige leger det på første kontroll. Kanskje dem bare praktiserer det her ute på bygda . Hehe ;)
Hahaha. Det høres jo ganske sykt ut.... Ikke snakk om at jeg skal ha en finger opp i rompa... :P

?
Hadde jeg særlig godtatt...

Det er jo han som tar celleprøver å slikt uansett , og det gjør han ofte samtidig med første sv.skapskontroll

Alltid tatt celleprøve på 6-ukers kontrollen jeg. Altså etter fødsel

12 uker. Får ikke komme før mtp sa etc. celleprøve tar man vel ikke i begynnelsen av en graviditet??

Jo det har jeg gjort begge forrige gangene. Siden han først skulle inn der. Måtte gjøres før uke 9

Jeg skal til første svangerskaps kontroll på tirsdagen. Gleder meg masse og håper legen min ska prøve å finne hjertelyden<3 Jeg er da 8+6

skal på første i uke 12 og ingen gu nei bare blodprøver å tisseprøver å hjertelyd + en liten samtale

hæ? Jeg hadde også gn første gangen sist, men han hadde ikke finger i rompa!! Her kjente han fint livmor uten, og trodde ikke at det var nødvendig . Veldig merkelig :confused013

Jeg har ikke bestilt time ennå, så aner ikke når de vil ha meg inn. Tror jeg var i uke 10 sist

Back
Topp