Easywalker qtro eller?

Venterispenning

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Har begynt å kikke litt på vogner. Vi bor på landet så er avhengi av ei vogn jeg kan trille i skogen og på grusvei. Samtidig vil jeg ha ei vogn med svinghjul helst med luft og den må være liten sammenslått. Hehe, har litt krav. Et stort pluss er hvis sittedelen kan snues mot den om triller:-)
Ha for øyeblikket en easywalker qtro på håden men noen med erfaring? Evt noen som anbefaler en annen vogn?:-)
litt tidlig å tenke på vogn, men ser flere gjør det:-)

Har denne vogna, og er fornøyd med den! Ikkje brukt den med bag endå, så er spent på det!
Vogna er litt smalere enn TFK, og det syns eg er eit pluss! Er også eit plus at fotbrettet kan heises opp, slik at barnet ligge flatt ( og ikkje med føttene nedover som i MB)
Den er stabil og god og trille! Den tar litt stor plass sammenlagt i bilen, men det syns eg de fleste vogner gjer. Eg får vogna inn på langs, så har likevel god plass i stasjonsvogn!
Sittedelen kan jo ikkje snus mot deg, men det er ei stoooor kikkeluke på kalesja, så du har veldig god oversikt over barnet i vogna! Og når kalesja er sammenslått ser du og barnet godt! Og vogna er stor og god i sporsdel, så kan brukes så lenge barnet trenge vogn!
har du sett på den nye bugaboen? Den med store lufthjul både framme og bak? Der kan du snu sportsdelen som du vil, den tar liten plass, har fire hjul, er liten og godt å trille i ulike terreng.

Har denne vogna, og er fornøyd med den! Ikkje brukt den med bag endå, så er spent på det!
Vogna er litt smalere enn TFK, og det syns eg er eit pluss! Er også eit plus at fotbrettet kan heises opp, slik at barnet ligge flatt ( og ikkje med føttene nedover som i MB)
Den er stabil og god og trille! Den tar litt stor plass sammenlagt i bilen, men det syns eg de fleste vogner gjer. Eg får vogna inn på langs, så har likevel god plass i stasjonsvogn!
Sittedelen kan jo ikkje snus mot deg, men det er ei stoooor kikkeluke på kalesja, så du har veldig god oversikt over barnet i vogna! Og når kalesja er sammenslått ser du og barnet godt! Og vogna er stor og god i sporsdel, så kan brukes så lenge barnet trenge vogn!
har du sett på den nye bugaboen? Den med store lufthjul både framme og bak? Der kan du snu sportsdelen som du vil, den tar liten plass, har fire hjul, er liten og godt å trille i ulike terreng.
Takk for et nyttig svar:-)
nei, den har jeg ikke sett på:-) er så mange forskjellige vogner at man kan bli litt gal:-p men den må jeg sjekke ut:-)

Ja, heile vognjungelen er til å bli sprø av nesten! hehe.. men heldigvis er me forskjellige, slik at de fleste av oss finne ei vogn som passe for kvart enkelt bruk!

Vi bor på landet. Har simo til førstemann. Veldig fornøyd. Fungerer i lyng, fjæra, kjerreveier og ubrøytet vei.

Back
Topp