Wish me luck....

Sist jeg var på ul i uke 9 fant de tom fostersekk :/ Men da hadde jeg riktig nok blødd en del, i motsetning til nå...
Men har hatt masse smerter i magen nå de siste dagene.. :s
 
Smerter i magen kan være helt vanlig.. Jeg har også det og ble fortalt av legen min at det var fordi tarmene ble presset på og flyttet på :) Er 9 uker i dag jeg også.. Lykke til :)
 
ImageUploadedByBV Forum1369298788.739683.jpg
Der var det liv ja! :)
Han målte embryoet til 1,73 cm, men tok ikke med hodet?
Han sa at 9 uker stemte i allefall, kanskje et par dager mindre, men var vanskelig å si...
Han virket ikke særlig erfaren... :p
 
Så deilig å se at det er liv :) Gratulerer :D
 
For et søtt lite embryo ;) det som er over hodet til babyen din er plommesekken, ikke hodet. Så hele embryoet ditt er nok 1,73 cm.. Det kan godt være at du er litt kortere på vei enn ni uker da, men det har ikke så mye å si for nå i starten vokser de litt i rykk og napp :)

Plommesekken produserer hvite blodceller nå før leveren til embryoet ditt er klar nok for jobben selv ;)
 
Ahaa :) *blond*
Nå i efta har jeg hatt smerter som jeg hadde ved SA sist, men bare på ene siden... Vil ikke trenge å gå å bekymre meg mer!!!! :/
 
Ahaa :) *blond*
Nå i efta har jeg hatt smerter som jeg hadde ved SA sist, men bare på ene siden... Vil ikke trenge å gå å bekymre meg mer!!!! :/

Huff ja, det er nok av ting å bekymre seg over, enten er det for mye vondt eller så er det for lite strekninger fra livmoren :p hehe..

Jeg merker at nå gidder jeg ikke gi mer mat til de negative tankene, det får gå som det går :)

Det skal strekke godt i livmoren, den skal jo bli ganske så stor tilslutt. Og noen dager så kjenner man ikke så mye heller, da kan man jo lett glemme at man er gravid :p Så mange følelser man skal ha ;)
 
Så herlig da :) husk de måler bare fra hode til rumpe nå, siden beina ikke er helt utviklet ennå;)
Grattis :D
 
Back
Topp