Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He He ja la oss håper su slipper en baby på 5 kg gitt!!!Lykke til
skal på vekstkontroll på fredag selv,min 9 ultralyd så langt dette svangerskapetpå et tidspunkt mente de han var 40% over gjennomsnittet
men sist gang var han no bare så vidt over den grønne linjen.så håper på at jeg slipper å føde en konfirmant
![]()
ooh yeah!! Nei max 3950 gHe He ja la oss håper su slipper en baby på 5 kg gitt!!!
Da satser vi på samme Max vektooh yeah!! Nei max 3950 g![]()
hehehhehehheheLykke til
skal på vekstkontroll på fredag selv,min 9 ultralyd så langt dette svangerskapetpå et tidspunkt mente de han var 40% over gjennomsnittet
men sist gang var han no bare så vidt over den grønne linjen.så håper på at jeg slipper å føde en konfirmant
![]()
" som kom etterpå gikk jeg jo glipp av med appen.Flink pike du harDet gikk fint! Er så glad for SIV altså! Du løy ikke der gitt. Jenta er enda litt større enn gjennomsnittet enn hun var sist men stadig ikke for mye. De tar ikke noen avgjørelse før neste kontroll om tre uker. Men enn så lenge: "flink pike, jenta mi"!
hehehehehhehehhehe
jeg leste denne med mobil appen, men nå er jeg på dataen og ser de morsomme smileyene!
Jeg trakk jo på smilebåndet når jeg så du slapp å føde en "konfirmant", men den galne "" som kom etterpå gikk jeg jo glipp av med appen.
Så nå fikk du meg til å smile jammen meg en gang til![]()