Værmelding

Her har han ikke hvilt idag, om det er været at det er varmt. Er ikke lett. Gir dere de vann når det er så varmt? Har bare lagt i bodyen han her idag. Alt blir for varmt
Det kan være varmen, her er også hele dagsrutinen meget merkelig... Og mye klaging og syting. Skiftet av alle klærne og tok på en romslig bodylignende ting med korte armer og korte føtter, og gikk ned i kjelleren, da ble hun mer fornøyd! Kaldeste rommet i huset, likevel 26 grader. Æææh
 
Her er det 24 grader i skyggen enda! Vi har brukt mesteparten av dagen til å kjøre bil, så nå er det deilig å slappe av på terrassen :) mamman min har kjøpt seg en sånn rund deilig solsofa som lille og jeg slapper av på! Life is good :)
 
Her er det 24 grader i skyggen enda! Vi har brukt mesteparten av dagen til å kjøre bil, så nå er det deilig å slappe av på terrassen :) mamman min har kjøpt seg en sånn rund deilig solsofa som lille og jeg slapper av på! Life is good :)
Liker! Kos dere masse! :)
 
Her var det så varmt i går at det nesten var for varmt til å være ute.. Emma hadde kun på seg langerma body, bukse og solhatt hele dagen, ennå så svetta hu! I dag er det spådd ennå varmere så spent på hvordan hu blir i dag, lite søvn og mye spising/drikking på hu i går :p
 
Hvor ble sola av? Det regnet litt i natt, men da ungene våknet halv sju var det strålende sol og varmt ute. Jeg fikk sove mens mannen sto opp og nå er sola borte:-(

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
I dag er det lummert og overskya. Regn og tordenbygene i går fikk visst ikke rensket helt opp, så begynner vel å brake igjen senere.
 
I dag er det lummert og overskya. Regn og tordenbygene i går fikk visst ikke rensket helt opp, så begynner vel å brake igjen senere.
Jeg vil også ha brak;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Hehe, det ble avblåst. :p sola kom i stedet! :)
Her også:) Har kommet et par små skurer, men godt å være ute likevel:) Har raka litt, fått opp bassenget til Dani, spilt badminton, tatt inn klesvask, luka litt og ellers bare kost oss i finværet:) Fant til og med en shorts som passet;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
hatt dåp i dag, og det var varmt!! 28 gr ute!
Deilig:) Huff.. Tenkte ikke på at sola var sterk i dag, så stakkars Dani ble rød på armene:p Fikk smurt på Aloe Vera før hun la seg, så får jeg bare prøve å huske å smøre i morgen.. Blir ikke brent selv, så jeg er utrolig dårlig på å huske solkrem...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Soool! Og lillegulls første båttur idag :)
 
I dag har vi hatt skikkelig deilig sommervær! Vært ute i hele dag! Så herlig! Litt solbrent, men det gjør ingenting :)
 
I dag regner det:-( nå er det husarbeid også tenkte jeg p bake cup cakes:) kjøpt manuelas miks blanding (enkelt og greit). Håper den er god:))
 
Back
Topp