Riene stoppet opp!

pimperbel

Andre møte med forumet
Våknet kl3:30 i natt av vonde kynnere. Det kom med 5-10 min mellomrom. Det var akkurat lik det begynte med nr. 1. Plutselig ble de mye vondere slik at jeg måtte puste meg gjennom og jeg husket plutselig hvordan det var å få rier. Da tenkte jeg at nå er det i gang endelig, 3 dager på overtid! Men kl. 6:30 var det plutselig 15 min mellomrom og så sovnet jeg og våknet kl. 9 uten rier :-s føler at magen er litt ømt men ingenting mer. Har hatt et par ubehagelige kynnere men veldokumentert vonde som i natt. Falsk alarm?

flere som har hatt dette og hvor lang tid tok det fø fødselen virkelig var i gang?
 
Akkuratt det samme skjedde med meg natt til lørdag (6 dager på overtid).. Har hatt kynnere i flere uker, men det jeg hadde da var noe helt annet. Det var smerter jeg måtte puste meg gjennom og som strålte bak i ryggen samt nedover låret. I tillegg var de veldig regelmessige, kom med 5-7min mellomrom og varte i 1-1,5min. Vi ringte føden når det hadde holdt på sånn i 1,5t for jeg fikk ikke sove.. De sa at jeg skulle prøve å ta 1g paracet og en varm dusj for så å prøve å slappe av. Dersom det fortsatt vedvarte etter 1t skulle vi ringe opp igjen og selvfølgelig før dersom det ble vondere eller tettere.. Så da gjor jeg dette og rett før det var gått 1t så sovnet jeg og sov til og fra til det ble morgen med mindre og mindre smerter.. Utrolig frustrerende at det stoppet opp. For siden har det vært helt roligt her, bare de vanlige kynnerene og murringene jeg har hatt i flere uker :( Det eneste var at det viste på kontrollen på lørd morgen at jeg var blitt helt moden, så noe effekt har nok de timene hatt, men nå er jeg 8 dager over og sitter med kulen fremdeles og er redd det går mot igangsetting på onsdag :/
 
Var det overtidskontroll du var på da? Har ikke fått sjekket modning, men håper at disse riene har hatt noe effekt hos meg også!
 
Hadde tre minutter mellom rier for snart en uke siden i 3-4 timer. Har født før så de ble puste seg gjennom vonde, men eskalerte ikke slik som sist. Plutselig stoppet det opp.. Har hatt sporadiske vonde kynnere og modningsrier etter det, men kun false alarmer. Termin i dag... Håper the real deal starter snart...


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Hadde noe lignende 4-5 dager før jeg fødte! Krysse fingrene!!
 
Var det overtidskontroll du var på da? Har ikke fått sjekket modning, men håper at disse riene har hatt noe effekt hos meg også!

Var på en oppfølgingstime etter overtidskontroll. Har vært 3 ganger på kontroll på sykehuset siden termin pga de må følge med på bt og urin (har ekstreme mengder vann i kroppen og de er obs på sv.skapsforgiftning) samt at baby har det bra (CTG). Ved første undersøkelse som var for en uke siden (dagen etter termin) var jeg totalt umoden ved sjekk, så derfor fikk jeg gynekologen til å sjekke meg igjen på lørdag.. Og heldigvis da var jeg helt moden med avkortet livmorhals.. Men ingen åpning enda. Hun sa åpningen kunne komme fort bare jeg fikk gode nok rier.. Så er liksom dem jeg går og venter på, men foreløpig så har det bare blitt med de timene jeg hadde den natten :/ kjipt! Nå er det 2 dager til igangsetting (onsdag), så eg bare krysser alt som er for at det skjer av seg selv før dess.. Har ikke lyst å bli satt igang, vil at det skal skje av seg selv og så er det ikke sikkert jeg får føde der eg ønsker om jeg må settes igang...

Håper det tar seg opp igjen for deg også fort! Det er så kjipt når en liksom tror en er igang og så plutselig bare helt stopp.... :S
 
Back
Topp