17 mai gutten min:)

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så masse med en skikkelig 17mai gutt :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer med gutten:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Åh, gratulerer! Da ble det i alle fall en 17.mai-baby! Da har dere en ekstra grunn til å rope hurra neste 17.mai! ;) kos dere masse!

Du var vel ikke en av dem som satt i mottaket og hadde besøk i formiddag? :p :D Var 4-5 nybakte foreldre med hver sin baby i trillen nede i mottaket når jeg reiste fra kontroll i dag. He he. Tenkte på deg!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Åh! Fikk ikke med meg dette! Gratulerer så masse :D

-- tasting fra mobil --

Nommiiiin!!! Såå gøøøy!! Gratulerer sååå mye skjønne deg! Så fantastisk! Her har dagene gått i ett og internett og data og mobil er en sjelden sak! Gosh så fantastisk! :-D gratulerer så masse! <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du var vel ikke en av dem som satt i mottaket og hadde besøk i formiddag? :p :D Var 4-5 nybakte foreldre med hver sin baby i trillen nede i mottaket når jeg reiste fra kontroll i dag. He he. Tenkte på deg!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hehe nei det var ikkje meg:) var en som kom inn i nabo sengen i 5-6 tiden om morgenen. Håpte det var deg.. :D men Neeida :p hehe

Hehe nei det var ikkje meg:) var en som kom inn i nabo sengen i 5-6 tiden om morgenen. Håpte det var deg.. :D men Neeida :p hehe

Ja, det hadde vært flott, men her er det fortsatt ingen action. Oppmøte 0930 på KK på torsdag (om det ikke skjer noe før) :) Har du fått reise hjem eller?? :)

Ja, det hadde vært flott, men her er det fortsatt ingen action. Oppmøte 0930 på KK på torsdag (om det ikke skjer noe før) :) Har du fått reise hjem eller?? :)
Er jo såå lenge til torsdag :o uff kjedelig å gå så lenge over :( håper det skjer noe straks for deg :)
Vi reiste heim i går.. begge var frisk og rask ;)

Back
Topp