I natt har eg amma kl 4.00
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikkje økedøgn då?Her fekk han mat halv tre, fem, sju og halv ti. Likevel virkar det som om mengden min ikkje auka nok til å gjera han fornøyd![]()
Jo håpar det, men han har egentlig styra på sånn mykje i det siste, så eg begynna å tvila på at det aukar nok. Får sjå det an litt tilEr ikkje økedøgn då?
Her fekk han mat halv tre, fem, sju og halv ti. Likevel virkar det som om mengden min ikkje auka nok til å gjera han fornøyd![]()
Ja, det er under vurdering, evt litt mme på kvelden. Men eg er så redd for å ødelegge ammingen, sleit sånn med det sist... Så lenge han legg på seg greit så prøver eg litt tilHer begynte vi med tynn grøt når ble sånn![]()
Her og, men då var det annakvar time heile dagen i eit par veker. Det blei for slitsomt! Men han la nok på seg så han fekk jo nok tilsammen.Her begynte vi med tynn grøt når ble sånn![]()
Ja, det er under vurdering, evt litt mme på kvelden. Men eg er så redd for å ødelegge ammingen, sleit sånn med det sist... Så lenge han legg på seg greit så prøver eg litt til![]()
Det viste eg ikkje, tusen takk for info. Da skal eg i allefall ikkje gi mme med det førsteVar derfor jeg begynte med grøt isteden for mme, da mme har større sjanse for å ødelegge ammingen, enn grøt har![]()
Det viste eg ikkje, tusen takk for info. Da skal eg i allefall ikkje gi mme med det første![]()