fornerma

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
mannen er litt fornerma for at eg bruker heile kvelden på å skrive på forumet isteden for å kose med han :) hihi

Tror du skal ta det som et komplimant... her bryr han sef ikke^^

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe, min sitter nede på sin data å spiller:p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

min sitter og lager prospekt på huset, han bryr seg ikke overhodet om hva jeg gjør :p

Her BOR mannen i garasjen og holder på med bil DAGEN lang, bruker ikke en dritt av tid på meg og babyen. skulle ønske han ble fornerma av at jeg satt på forumet!:-P

Ser det er flerw som har en bf som kunne brydd seg litt mer...

Legen je var hos idag sa je hadde fødselsdepresjon å ville je skulle begynne på cipralex... men skulle se det an til 10 juni da jeg skal tilbake...

Men virker ikke som om gubben skjønner alvore i det...

Legen je var hos idag sa je hadde fødselsdepresjon å ville je skulle begynne på cipralex... men skulle se det an til 10 juni da jeg skal tilbake...

uff det var leit :( men godt dei oppdaga det så du kan få hjelp!

Men virker ikke som om gubben skjønner alvore i det...

Slit han i øret!!! Viktig å ha han "med" deg i denne tiden!
God klem til deg:)

Uff, så leit. Stor klem til deg!!

Uff, så leit. Stor klem til deg!!
hadde vel mistanke om det ja... men er i grunn ganske vant me depresjoner da jeg har hatt mye av det siden jeg var 12 år ca... sikkert når jeg var enda mindre og men da ikke tenkte det var depresjoner. Var og i grunn klar over at det var stor sjans for at jeg kunne få fødselsdepresjon... så sånnsett gjør det ikke så mye... men vil ikke begynne på medisin, de har aldri fungert før så hvorfor skulle de det nå, og så er jeg SÅ lei a tabeletter^^ BLÆ :sick006

Slit han i øret!!! Viktig å ha han "med" deg i denne tiden!
God klem til deg:)

han skjønner det vel etterhvert....

Skal hjem til mitt hjemsted hvor jeg ikke har fått vært i år, å skal da være i tre uker så hjelper sikkert godt på :)

Back
Topp