mannen er litt fornerma for at eg bruker heile kvelden på å skrive på forumet isteden for å kose med han
hihi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
uff det var leitLegen je var hos idag sa je hadde fødselsdepresjon å ville je skulle begynne på cipralex... men skulle se det an til 10 juni da jeg skal tilbake...
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Slit han i øret!!! Viktig å ha han "med" deg i denne tiden!Men virker ikke som om gubben skjønner alvore i det...
Uff, så leit. Stor klem til deg!!Legen je var hos idag sa je hadde fødselsdepresjon å ville je skulle begynne på cipralex... men skulle se det an til 10 juni da jeg skal tilbake...
hadde vel mistanke om det ja... men er i grunn ganske vant me depresjoner da jeg har hatt mye av det siden jeg var 12 år ca... sikkert når jeg var enda mindre og men da ikke tenkte det var depresjoner. Var og i grunn klar over at det var stor sjans for at jeg kunne få fødselsdepresjon... så sånnsett gjør det ikke så mye... men vil ikke begynne på medisin, de har aldri fungert før så hvorfor skulle de det nå, og så er jeg SÅ lei a tabeletter^^ BLÆUff, så leit. Stor klem til deg!!

Slit han i øret!!! Viktig å ha han "med" deg i denne tiden!
God klem til deg
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app