Grine grine!!!!!

pompi00

Forelsket i forumet
Var på jobb ista,så når jeg stod der så kjente jeg noe som rant nedover lårene.... Joda,jeg har begynt å blø.....:-( myyye!!! Hadde tidligere i dag sånn rar stinkende følelse nede i fillifjongen ,men har hatt dette tidligere,så tenkte ikke no mer på det! Mn nå er jeg jo bombesikker på at vi har mistet igjen! :-( er så sinna! Super sinna!!! Trenger oppløftende ord:)
 
Snakket m legevakta,å det va desverre ikke så mye de kunne gjøre:-( de skulle ringe sykehuset å prøve å få en tine til meg Imorra... PRØVE!!!! Mn jeg må da vel ha rett på å bli undersøkt?!?! Kan jo ikke gå å ikke vite!
 
Jeg vil da tro at man har rett på å bli undersøkt, ja! Men det kan virke som de mener at "naturen skal gå sin gang" og at de vil avvente litt for å se.. Er jo flere til nå som har skrevet her at de bare har fått beskjed om å se hvordan ting utvikler seg. Huff :( Kan umulig være lett i full panikk :(
 
Ja men trodde når man hadde gått over de "magiske" 12 ukene så skulle de sjekke! For da skal de inn å se om man eventuelt må ha utskraping!
 
Ufff :-( Jeg ville dratt ned til legevakta uansett jeg, så kommer du nok inn!! :) Det kan tross alt være en ufarlig blødning, men uansett utfall er det jo greit å få det bekreftet slik at du/dere slipper å stresse med det!!
Uansett så krysser jeg fingrene for dere!!! :)
 
Uff, så ekkelt! Håper du får komme inn til sjekk i morgen og at alt ser fint ut. Hvor langt er du på vei da?
 
Er 12+2 i dag! Fikk time til ul Imorra kl 10.... Heldigvis at jeg fikk så tidlig!! Hadde gått på veggene vis ikke!!
 
Så bra at du får komme inn så fort da:) hvordan er tilstanden nå? Blør du?
 
Krysser virkelig fingrene mine for deg! Om det er noe, så er jeg her, selv om jeg ikke hører til her lengre <3
 
Så bra at du får komme inn så fort da:) hvordan er tilstanden nå? Blør du?
Har sluttet å blø... Eller d kommer litt når jeg tørker meg(sorry detaljer) . Har litt vondt i magen,Mn d har jeg alltid etter jobb! Krysser alt jeg har for at dette skal gå greit!
 
Huff, krysser alt jeg har for at det skal gå bra!!!
Bra du ikke blør lenger da! Og det at det kommer når du tørker deg, er bare rester som ligger "oppi der" som vil ut!
Dette må gå bra!!!
Skal ikke miste flere her inne nå!!!
 
Huff, krysser alt jeg har for at det skal gå bra!!!
Bra du ikke blør lenger da! Og det at det kommer når du tørker deg, er bare rester som ligger "oppi der" som vil ut!
Dette må gå bra!!!
Skal ikke miste flere her inne nå!!!
Nei hadde tenkt å holde meg her inne t november! Så d bare MÅ gå bra! Mn må innrømme at jeg ikke ser så lyst på det! Siden jeg ikke har blødd i de svangerskapspene det har gått bra i,Mn blødd de to gangene jeg har mistet!
 
Nei hadde tenkt å holde meg her inne t november! Så d bare MÅ gå bra! Mn må innrømme at jeg ikke ser så lyst på det! Siden jeg ikke har blødd i de svangerskapspene det har gått bra i,Mn blødd de to gangene jeg har mistet!
"Heldigvis" så er det ganske mange som blør i svangerskapene, og det går bra! Så da SKAL det gå bra for deg denne gangen!!
Ikke noe mer å si om den saken ;)
Masse lykke til i morgen!
Vi venter spent på oppdatering!!
 
Uff ikke bra :( vi liker ikke blod!!!
Krysser det som kan krysses for at spira i magen lurer mammaen sin og alt er bra :)
 
Krysser fingrene for at det går bra!!!!!!!!!! Skal tenke på deg i morgen i 10 tiden!
Klem din vei..
 
Back
Topp