Outfit på 17.mai

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Denne gangen på dere!
Vi er litt usikre på om vi rømmer til hytta eller ikke (tassen skal til sin far), og hvis vi blir hjemme må man jo nesten ha på noen klær..
Jeg vurderer å ikle meg en søppelsekk. Har ingenting som passer og ser bra nok ut! Kan jo eventuelt ta på kjolen jeg hadde på julebordet, men det er en gravidkjole.

Hva skal dere ha på?

Kjenner følelsen! Jeg tar stakken.. Jeg har ikke noe annet å ha på meg allikevel. Får ikke på meg bunadsko grunnet tå, så må vel ha sandaler under stakken:-/.. Blir bare en liten tur ut på meg!

Åh dette satt jeg og tenkte på i går.,. Har heldigvis min mørkeblå kjole fra h&m (som jeg brukte i dåpen til både tantebarn og maria) så tror det blir den igjen! Og med hvitt sjal over festa med en sølje (gull med røde stener i, hardangerbunadsølje tror jeg, gammel arvesølje hvertfall) tenker sjalet som en bolero ich, litt som man ser på film at de kongelige har haha

Her blir det stakk.. Bunaden passet ikke:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har du både bunad og stakk?

Her blir det enten en grønn eller svart kjole... Bunaden passer, men blir for tungvint!

Jeg skal ikke bruke bunad på 17. mai, venter til dåpen, men aner ikke hva jeg skal ha på meg på 17. mai :p

Noen som vet hvor man kan få kjøpt litt fine ammeklær/ammekjole? Hm har stort sett bare basic ting. Litt stress å amme med bunad, hehe... Finner ingenting å gå med på 17 mai som er enkelt å amme i. :)

Ups glemte å quote
Hihi.. Nei, mamma har begge deler, så jeg skal låne stakken hennes.. Skal få meg stakk selv etterhvert, må bare bestemme meg for hvordan jeg skal gjøre det.. Vil Hæ med noen deler fra tippoldemor sin stakk..

Denne gangen på dere!
Vi er litt usikre på om vi rømmer til hytta eller ikke (tassen skal til sin far), og hvis vi blir hjemme må man jo nesten ha på noen klær..
Jeg vurderer å ikle meg en søppelsekk. Har ingenting som passer og ser bra nok ut! Kan jo eventuelt ta på kjolen jeg hadde på julebordet, men det er en gravidkjole.

Hva skal dere ha på?
Det hadde bare vært så utrolig kult om du hadde på deg en søppelsekk!! Haha! Kunne jo hatt ei 17.mai-sløyfe på for å pynte litt opp.. I dare you:-)

Det hadde bare vært så utrolig kult om du hadde på deg en søppelsekk!! Haha! Kunne jo hatt ei 17.mai-sløyfe på for å pynte litt opp.. I dare you:-)
Jaaaa!!! Bilde!!:-):-)

Jeg ser faktisk for meg et helt antrekk her nå; søppelsekkjole med fletta søppelsekkbelte, 17.mai sløyfe i håret og en på brystet. Koko.:p

Hihi jeg må le høyt av dere!! Søøte jenter

Of course, må lage med dobbel plast over jura. Er nok litt vanskelig med glidelås og vasking av slike plagg, så det må nesten bli engangsantrekk.
Du får lage flere når du først er i gang da :P så har du liggende hvis du er i klesstilen senere :P

Back
Topp