Offisielt!

Hope

Hope
Da har det kommet ut at vi venter smått - og jubelen er stor:-)
er 11+2 nå. Tanken slo meg i dag; kanskje det var alt for tidlig og fortelle. Jaja, gjort er gjort:-)
Noen flere som har fortalt det?

Det begynner virkelig å gå opp for meg at jeg har et lite knøtt i magen nå. Jeg kan godt se at nederste del av magen har forandret seg litt og - for ikke å snakke om puppene;D Haha, kjæresten LER av brystvortene mine til tider:D Ler nå egentlig selv, ligner ikke på "mine" i det hele tatt:-)

Så kjekt :) gleder meg til å gå offentlig vi også !! :) er 10+2, har sagt til familie og nærmeste venner , venter med resten til etter kontroll i uke 12, Pga tidlegare SA.

10+5, har sagt det til nærmeste venner og foreldre på begge sider, samt sjefen. Alle har samtidig fått beskjed om at jeg har et problem med ha, og at det ikke er sikkert dette går riktig vei. Siden jeg har hatt så mange SAer er jeg ofte påkontroll, så måtte nesten fortelle sjefen da han trodde jeg var dødssyk:P

Skal prøve og holde det til dei 12 magiske vekene :)! Er i uke 9 :)

Hos oss er det offisielt nå :) er 10+4 idag. Er litt tidlig..men men.. Krysser bare fingrene for at det går bra. Håfikk sagt det til datteren også. Å hun ble så glad hun holdt på å eksplodere :) hun går rundt til alle å sier hun skal bli storesøster :) men sliter ennå med kvalme å er EKSTREMT hormonell. Stakkars samboeren min. All ære til ham som klarer å bo med meg. Også er han så hjelpsom han skal gjøre ALT å jeg får bare lov til å ligge å kose meg :)

Det er bare typen og ei venninne av meg som vet det.
tror vi venter til uke 15 med å si noe :)

Her vet kun noen få venner. Familien får vite det på 17 mai. Har kjøpt en genser til lillesøster hvor det står: oops, they did it again, I'm going to be a big sister. Skifter til den når bunaden skal av. Er da 10+2

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

11 uker idag, skal på familiebesøk denne uka, så da blir det fortalt! Mange som vet fra før, men ikke oldeforeldre så gleder meg til å fortelle :)

Haha
Her vet kun noen få venner. Familien får vite det på 17 mai. Har kjøpt en genser til lillesøster hvor det står: oops, they did it again, I'm going to be a big sister. Skifter til den når bunaden skal av. Er da 10+2

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Haha - så morsom måte dere skal fortelle det på da :D Må du nesten filme litt ;D
Vi sa det ikke på noe spessiell måte, angrer litt på det i dag. Men det får så være:-)

11 uker idag, skal på familiebesøk denne uka, så da blir det fortalt! Mange som vet fra før, men ikke oldeforeldre så gleder meg til å fortelle :)

Vi syns også det var morsomt og fortelle oldeforeldrene det. De ble så kjempe glade:-) Hun ene har ikke oldebarn - så hun var helt i himmelen:-)

Her er det kun sjefen, noen venninner og en kollega som vet :) Vil vente nærmest mulig 12 uker før vi sier det til flere.

Da har det kommet ut at vi venter smått - og jubelen er stor:)
er 11+2 nå. Tanken slo meg i dag; kanskje det var alt for tidlig og fortelle. Jaja, gjort er gjort:)
Noen flere som har fortalt det?

Det begynner virkelig å gå opp for meg at jeg har et lite knøtt i magen nå. Jeg kan godt se at nederste del av magen har forandret seg litt og - for ikke å snakke om puppene;D Haha, kjæresten LER av brystvortene mine til tider:D Ler nå egentlig selv, ligner ikke på "mine" i det hele tatt:)

skal på ul i slutten av uke 12.blir godt å få bekreftet at alt er ok.så reiser jeg til utlandet etter dette og vi sier ingen ting til famile eller venner før jeg er tilbake.ca 14 uker på vei.

kan godt vente enda lengre også.15-16 uker..er så lang ventetid( spesiellt for barna) at den blir kortere for alle om vi drøyer det lengst mulig:)

sier det til jobben når jeg er 14 uker på vei pga ppraktiske ting.

ellers er jeg i fin form,tviler noen kommer til å merke noe. Har en "stor "mage alerede da,men det skjuler jeg under løse klær.

fortalte det til mine foreldre i uke 8 klarte ikkje holde meg lenger. Ellers er det egentlig bare ett par venniner og sjefene som veit dforetar en morfar som bygger møbler så skal spørre han om han vil lage ei vugge til oss og fortelle det til de på den måten. Dhalvår eg noe spesielt etter han og de får en gledelig beskjed:-D

Back
Topp