Status termingruppekonkurransen!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Hei damer,

Totalt antall innlegg første skravledøgn = 16 698 (For alle termingrupper inkludert før svangerskapet.) Dette kvalifiserer til ekstra premier - disse vil vi trekke blant de av dere som ligger på Topp 100 når konkurransen er avsluttet i neste uke. (Uavhengig av termingruppe!)

Foreløpig plassering ut fra snitt :

1. Juni 2012 – 713,4 (8 påmeldt)

2. August 2012 – 456,4 (5 påmeldt)

3. Før Svangerskapet – 242,4 (15 påmeldt)

Februar 2013 – 191,1 (7 påmeldt)
Januar 2013 - 181,5 (4 påmeldt)
Oktober 2013 - 86,2 (6 påmeldt)
Januar 2014 - 81,4 (9 påmeldt)
November 2013 - 65 (6 påmeldt)
Juni 2013 - 47,2 (16 påmeldt)
August 2013 - 44,3 (6 påmeldt)
September 2013 - 43,5 (9 påmeldt)

Neste skravledøgn starter førstkommende mandag og avsluttes tirsdag 14 kl.24.00! Regner med jeg vil kunne klare å gi dere MINST en update i løpet av skravledøgnet.

Fint om alle sjekker at antall påmeldte stemmer med gruppen sin - slik at jeg ikke regner feil.

Ønsker dere alle en flott (skravle)helg :)

Uæææ! Vi må få ræva i gir på mandag!

Å hallo! gjør de ingenting annet enn å skravle de der junidamene?! Hihi :P

Du kødder!! Det er jo sinnsykt!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fatter ikke hvordan de får det til! Vi må snuse på juni 12 i helgen. :cool:
That we must.. Tipper de kanskje sitter to og to med etordsleker så de slipper å laste ny side hele tiden..

That we must.. Tipper de kanskje sitter to og to med etordsleker så de slipper å laste ny side hele tiden..

Mye mulig. Er jo "fritt frem" denne ganga. Kanskje vi også skulle gjort det? :p

Hjelpes! Syns jo vi skravla masse jeg!!! Vi får finne på noe lurt på mandag!

Mye mulig. Er jo "fritt frem" denne ganga. Kanskje vi også skulle gjort det? :p
Hadde nok ikke vært dumt det.. Kan jo ha 2-3 som tar alfabet, 2-3 på mitt skip er lastet med og resten på en annen lek..

Hadde nok ikke vært dumt det.. Kan jo ha 2-3 som tar alfabet, 2-3 på mitt skip er lastet med og resten på en annen lek..

Ja, er vel sånn de andre gjør det, i hvert fall. Neste skravledøgn varer jo i 36 timer i stedet for 24 også, så vi må finne på noe lurt.:p

Hjelpes! Syns jo vi skravla masse jeg!!! Vi får finne på noe lurt på mandag!

Ja- jeg trodde faktisk vi lå mye bedre an! Vi får legge hodene i bløt og finne på noe som gir oss mange innlegg å skrive.

høres ut som en plan dette ja!

Ja- jeg trodde faktisk vi lå mye bedre an! Vi får legge hodene i bløt og finne på noe som gir oss mange innlegg å skrive.
trodde også vi lå ganske greit an, men de andre er jo helt skravlegale!! Det blir iherdig innsats på mandag... Vi skal kjøre hjem på mandag, men skal få skravla litt underveis og iherdig når vi kommer hjem!

Jeg har time hos tannlege samt på HS på mandag, men skal gjøre sååå godt jeg kan å få svart så mye som mulig i mellom!

Back
Topp