Ang. termingruppekonkurransen - VIKTIG

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Hei jenter,

ville bare oppklare noen ting for dere.

- - Vinneren blir den gruppen som under skravledøgna har høyest snitt pr. bruker. (Altså kun de to skravledøgna gjelder.)

- - De andre dagene er kravet kun påmeldte x 20 innlegg

- MERK: Det er forskjell på regler på vanlige dager og skravledager. F.eks under vanlige dager skal det være normal skravling og hele setninger. (Ikke konkurranser med bare et ord i hvert innlegg – det skal være en sammenheng.)

Skjønner at forteller tråden vår ikke gjelder. Men gjelder "spørretråd til"..?

Deler av forteller tråden gjelder vel.. Men kanskje ikke mine innlegg ..? For de skreiv jeg igår. Jaja, får skylde på ammetåka..:)

Deler av forteller tråden gjelder vel.. Men kanskje ikke mine innlegg ..? For de skreiv jeg igår. Jaja, får skylde på ammetåka..:)
Innlegg med hele setninger er ok - innlegg med kun et ord er ikke ok. :)

så da teller både spørretrådene og fortelertrådene, altså som 20 innlegg per dag da siden det er setininger(litt korte da) men er mer en et ord... ?
Ja, de går. Men dere kan gjøre en litt bedre innsats fra nå når det gjelder setninger, ok? :)

Ja, de går. Men dere kan gjøre en litt bedre innsats fra nå når det gjelder setninger, ok? :)
tenker du på lengre? eller kortere? vil jo gjerne vinne... men vist det er skravledøgna som teller mest... så er det vel til da man må spare på krutte:P Har aldri vært me på dette før så er helt nytt for meg...

hvor mange er vi påmeldt i denne gruppa egentli? og er vi flere eller få ifht andre som f.eks juni12(de har jo noen ekstreme skravlebøtter, hehe)

tenker du på lengre? eller kortere? vil jo gjerne vinne... men vist det er skravledøgna som teller mest... så er det vel til da man må spare på krutte:p Har aldri vært me på dette før så er helt nytt for meg...

hvor mange er vi påmeldt i denne gruppa egentli? og er vi flere eller få ifht andre som f.eks juni12(de har jo noen ekstreme skravlebøtter, hehe)

Dere er 4 påmeldte. Normale setninger - normal skriving :) Juni 2012 er flinke på skravling, de har vært med på dette flere ganger. (Tips: Snik en tur innom og se hvordan de gjør det.)

lurer på en ting, når det gjeler den fortellertråden, kan vi slette den å lage nye på mandag?:P eller blir det juks? kan man slette trådere forresten? sånn ellers....................

lurer på en ting, når det gjeler den fortellertråden, kan vi slette den å lage nye på mandag?:p eller blir det juks? kan man slette trådere forresten? sånn ellers....................
Det er ikke mulig å slette nei.. å skrive det samme om igjen regnes som spam.

Back
Topp