Yndlings film..

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Har du en yndlingsfilm, evt hvilken/hvilke?
 
Chasing Liberty ! Favorittfilm de siste ti årene...! Helt fantastisk, kan vel alle replikkene etterhvert, men like gøy hver gang :)
 
Generalens datter, dirty dancing og life as we know it:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg har løvens konge, lovlig blond 2, og så elsker jeg sånne sportsfilmer som er basert på en sann historie...
 
Twilight :D
Og the notebook :)
 
Det er jo Dirty Dancing- men ellers så liker jeg også Face off og Pretty Woman. Det er filmer jeg har sett hundrevis av ganger og er fortsatt ikke lei :)
 
Dagboken er fantastisk :) twilight er jo også bra, vann til elefantene er nydelig!
Tror ikke jeg har sett dagboken, men jeg har lest den og jeg tror ikke jeg har grått så mye av en bok før.. Den er nyyyydelig<3
 
Tror ikke jeg har sett dagboken, men jeg har lest den og jeg tror ikke jeg har grått så mye av en bok før.. Den er nyyyydelig<3
Så den første gang når den gikk på tvn. Og sim om ikke man turer nok utenom var jeg gravid også.:p Var veldig glad for at jeg tilfeldigvis vsr alene hjemme!
 
Så den første gang når den gikk på tvn. Og sim om ikke man turer nok utenom var jeg gravid også.:p Var veldig glad for at jeg tilfeldigvis vsr alene hjemme!
Haha:) Jeg har gitt opp å skjule tårene for mannen.. Nytter ikke.. Og han har heldigvis sluttet å kommentere det.. Gråter jo nesten hver dag:p Enten av en bok eller av noe jeg ser på TV..
 
Haha:) Jeg har gitt opp å skjule tårene for mannen.. Nytter ikke.. Og han har heldigvis sluttet å kommentere det.. Gråter jo nesten hver dag:p Enten av en bok eller av noe jeg ser på TV..
Hehe :p jeg hater å gråte foran andre. Gjør set sjelden. Tror hvis jeg hadde gjort der hadde han tross det var noe veldig galt.:p
 
Hehe :p jeg hater å gråte foran andre. Gjør set sjelden. Tror hvis jeg hadde gjort der hadde han tross det var noe veldig galt.:p
Sånn var mannen min også, men han har blitt vant med det nå:p Greier ikke holde tårene tilbake, og vil helst ikke slutte å se/lese heller;)
 
Her kommer også tårene lett.. Går vel nesten ikke en dag uten! Mye gledestårer da:)
Hihi:) Godt vi er flere:) Her er det stort sett fordi jeg blir rørt...
 
Sånn var mannen min også, men han har blitt vant med det nå:p Greier ikke holde tårene tilbake, og vil helst ikke slutte å se/lese heller;)
Hihi, ikke sant :p jeg får bare lest når han ikke er hjemme, for hver gang jeg setter meg ned med ei bok skal han absolutt skravle heeele tida.
 
Hihi, ikke sant :p jeg får bare lest når han ikke er hjemme, for hver gang jeg setter meg ned med ei bok skal han absolutt skravle heeele tida.
Hihi:) Sånn er det heldigvis ikke her.. Ikke noen skravlete mann i hele tatt.. Om jeg leser tar han frem et historieblad, og så sitter vi og leser begge to=)
 
Back
Topp