Hva skal dere i dag jenter?

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Etter krigen selvsagt...?!

Vi får overnattingsbesøk av svigerbror så må lage klar gjesterommet. Så bør jeg få gjort litt eksamensrelatert arbeid, men fy så kjedelig det er! Vil mye heller lage ferdig barnerommet. Ååå jeg vil ha ferie, NÅ!!

Jeg skal sitte med foten høyt pga operert tå! Får besøk av en venninne i 11 tiden. Ellers nyte dagen med mannen min som har fri og lille gull:-) igår begynte han å lage litt høye, løste lyder! Kjente jeg ble litt forundret ... Tror kanskje han har funnet ut hvordan han skal bruke stemmen sin! Skjedde sånn plutselig! Noe. Andre som har opplevd det? Han blir 12 uker til tirsdag:-)

Jeg skal sitte med foten høyt pga operert tå! Får besøk av en venninne i 11 tiden. Ellers nyte dagen med mannen min som har fri og lille gull:-) igår begynte han å lage litt høye, løste lyder! Kjente jeg ble litt forundret ... Tror kanskje han har funnet ut hvordan han skal bruke stemmen sin! Skjedde sånn plutselig! Noe. Andre som har opplevd det? Han blir 12 uker til tirsdag:-)
Ja, ho begynte for ca tre uker siden.. Var 12 uker på søndag.. Det er så gøy :-)

Jeg aner ikke hva jeg skal, men lillebror har fått seg kjæreste, så meget mulig vi må invitere oss selv på middag hos foreldrene mine i dag;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, det skjer virkelig forandringer hver dag:-) ja, du må vel inspisere den nye dama ;-)
Må det:-) Hun er visst både pen og snill og søt.. Mamma og pappa liker henne godt.. Men ho bor fire timer unna, så det blir spennende å se om det varer..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi skal... Ingenting i dag!
Går vel ut i hagen med ungene, kanskje..

Sambo skal en liten tur på jobb og ha fri i mårra istedet :) Etter det skal vi en tur til moren min ellers ingenting :)

Vet ikke helt hva vi skal i dag, men må nok ut å besøke litt familie :) skal i allefall ikke sitte her hos svigers hele dagen! :P

Lillemor har skravlet en god stund nå, og det kommer en del høye hyl når hun holder på ja... Det er så søte lyder!!

Ja, det er artig med nye lyder! Skjer noe nytt hver dag:-) W ligger og sover på sofaen han.. Har sovet en god stund nå! Nå begynner fødestua på 5.. Så det hver dag når jeg var gravid! Litt mindre nå kan du si.. Hehe

Den så jeg masse på også, hadde på serieopptak... Ikke helt det samme nå nei, og så har de jo begynt å sende gamle episoder som jeg har sett før, og det er litt kjedelig!

Vi skal reise på fjellet. Holder på å pakke nå så drar vi rundt 12 tror jeg.

Takk :-) Det skal bli deilig å få skifte miljø noen dager. Vi skal være der med svigers, og de er verdens snilleste så det blir hyggelig :-)

Takk :-) Det skal bli deilig å få skifte miljø noen dager. Vi skal være der med svigers, og de er verdens snilleste så det blir hyggelig :-)
Ååå alltid kos med tur med koselig svigers :) det skal vi i sommer, så gøy for både far og lillegull, og så har jeg det ikke så værst jeg heller

Den så jeg masse på også, hadde på serieopptak... Ikke helt det samme nå nei, og så har de jo begynt å sende gamle episoder som jeg har sett før, og det er litt kjedelig!
Har fortsatt serieopptak jeg, men ser aldri på, har bare ikke orket å sette meg inn i hvordan jeg slår av opptak;P

Back
Topp