Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sa da jeg var ung at jeg ville ha ei jente som heter Amanda en gang. Har alltid likt det navnet, men da jeg var ungdom så kom det ett kjøpesenter her som har fått navnet...Her blir det Amanda visst det blir jente. Navn bestemte vi oss for før vi begynte å prøve![]()
Utrolig vakkert navn ♡Jeg sa da jeg var ung at jeg ville ha ei jente som heter Amanda en gang. Har alltid likt det navnet, men da jeg var ungdom så kom det ett kjøpesenter her som har fått navnet...så det øydela mine planer...
![]()
Det er fint med de litt uvanlige og gamle navna synes jeg.Det er så utrolig mange fine jentenavn!Guttenavn er mye vanskeligere synes jeg...
Har et jentenavn jeg fant i et slektshefte jeg fikk av mamma som jeg forelsket meg helt i. Vil ikke røpe det enda. Ellers synes jeg navn som Lilja, Ava, Emeli er fine![]()
Aldri hørt om det jeg heller.Jeg hadde en lærer på barneskolen som het Vilja.
Har ikke hørt det navnet på andre.
venter ett lite ivf mirakel i januar 2014
Det er fint med de litt uvanlige og gamle navna synes jeg.
Jepp, vi liker Nora veldig godtJa, helt enig!
Er ikke noen fan av "topplisten" , så prøver å unngå den samtidig som vi må velge et navn vi også liker![]()
Jeg hadde en lærer på barneskolen som het Vilja.
Har ikke hørt det navnet på andre.
venter ett lite ivf mirakel i januar 2014
Såpass ja?Vilja har faktisk blitt mer og mer populært de siste årene og jeg hadde en kollega for en stund tilbake som kalte datteren sin for detToppåret til navnet var faktisk i 2010
![]()
Den skal jeg sjekke utNavnekarusellen.nohehe