Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal både på biltur til danmark, sveige og tyskland og på båtturFruktsmokker fra haribo♥
Skal du på tur i sommer?
Har fått dilla på røde epler nå.Haha, nei!![]()
Liker du epler?
Definitivt de svarte!! Plukket de nøye ut, og er nesten krise hvis det lurer seg en gul oppi posenJa, en uke på Tenerife. Husmorferie.
vil du ha gul eller svart krokodille?
Jeg er ikke fornøyd med inntekten selv om jeg burde det... Ser bare ikke helt poenget at det skal lønne seg å ikke gå på høyere utdanning.Definitivt de svarte!! Plukket de nøye ut, og er nesten krise hvis det lurer seg en gul oppi posen
Er du fornøyd med inntekten din?
Har bachelorgrad.Jeg er ikke fornøyd med inntekten selv om jeg burde det... Ser bare ikke helt poenget at det skal lønne seg å ikke gå på høyere utdanning.
Har du høyere utdanning?
Tullipan og roseHar bachelorgrad.
Hvilken blomst liker du best?
Sofaen. Min beste venn for tidenTullipan og rose![]()
Hva liker du best ved stuen din?
Liker sterk mat ja, men må ikke brenne for mye heller.Sofaen. Min beste venn for tiden
Liker du sterk mat?
Liker det meste, er ikke så kresen. Favoritt mat er hvalbiff og grillmatLiker sterk mat ja, men må ikke brenne for mye heller.
Hvilken type mat liker du?
Cola zero og pepsi max, men nå smaker ingen av delene. Da blir det farris.Liker det meste, er ikke så kresen. Favoritt mat er hvalbiff og grillmat
Hva drikker du?
Er alergisk, så har ikke dyr i det hele tattIkke akkurat nå. Men veldig glad i te og kaffe mocca
Har du katt?
venter ett lite ivf mirakel i januar 2014
AldriEr alergisk, så har ikke dyr i det hele tatt
Har du hatt papegøye?
Har en slags terrase/forhøyet platting uten planker (med sånn beleggnibgssteiner). Skal fjerne dette i sommer og lage terrase og muligens få til noe rom for ting og tang under terrasen.Det har jeg ikke hatt.
Har du terasse?
En ganske stor en med masse sol på.Det har jeg ikke hatt.
Har du terasse?