Når skal de små deres begynne i barnehage?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig!Vi har fått plass fra 15.desember, men han blir hjemme til i mars om gubben bestemmer seg for å ta sine uker i strekk.
Ja. Ville være hjemme lengst muligHeldig!
Har dere 80 %?
Så flinke dere er til å få det tilBaby blir hjemme til sommeren 2014 (1,5år) og så begynner vi nok i august med 2 dager mens jeg går på skolen
Du får kontantstøtte fra 1 år til de begynner i bhgHer skal snuppa begynne i august 14, kommer til å søke om kontantstøtte i di mnd etter permisjonen er ferdig![]()
Du får kontantstøtte fra 1 år til de begynner i bhg![]()
Det må du nok.. Dumme NAV fortalte meg sist at det er fra permisjon er ferdig til de begynner i bhg.. Så da søkte ikke vi før permisjonen gikk ut da hun var over 1,5 år (pga utsettelse fikk hun vært lenge hjemme), fikk da etterbetalt for 3 måneder, men det var likevel tre måneder vi mistet=( Hadde vært godt for økonomien vår og hatt de ekstra pengene altsåAh, da må jeg ta ulønnet perm fra oktober til desember, mannen skal ha perm fra da er planen![]()
Det må du nok.. Dumme NAV fortalte meg sist at det er fra permisjon er ferdig til de begynner i bhg.. Så da søkte ikke vi før permisjonen gikk ut da hun var over 1,5 år (pga utsettelse fikk hun vært lenge hjemme), fikk da etterbetalt for 3 måneder, men det var likevel tre måneder vi mistet=( Hadde vært godt for økonomien vår og hatt de ekstra pengene altså![]()
Ja, og nå mister jeg kanskje mer, for jeg leverte nettopp siste skjemaet nå (litt senere enn planlagt) og ene ferieuka som jeg skulle utsette permisjon for var i påsken, og da var de brått usikre på om det gikk an siden det allerede hadde værtÅh, ja, nav er dumme!
Kjipt å miste di pengene ja :/
Ja, det skjønner jeg godt!![]()
Ja, og nå mister jeg kanskje mer, for jeg leverte nettopp siste skjemaet nå (litt senere enn planlagt) og ene ferieuka som jeg skulle utsette permisjon for var i påsken, og da var de brått usikre på om det gikk an siden det allerede hadde værtx-er fingrene for at det går bra, hvis ikke må vi planlegge en del av permisjonen på nytt..
TakkHuff, så utrolig kjipt :-/
Krysser fingrene for at det går i orden og dere ikke må planlegge alt på nytt!![]()