Om babygymbruk...

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Hvordan bruker dere babygymmen?
Er dere med baby å leker?
Ligger h*n litt alene og pussler for seg selv?
Liker baby gymmen?

Han ligger stort sett og pusler for seg selv, og så legger jeg meg ned og leker med ham når han kjeder seg. (eller jeg vil ha babykos, så det blir ganske ofte.:p)
Han elsker babygymmen sin, og ligger gjerne lenge og leker om gangen.

Lillemor elsker gymmen sin! Storkoser seg når hun får ligge å pludre for seg selv, da har hun dype samtaler med dyra som henger der :P fruen er med å leker med henne :)

Har endelig begynt og like babygym. Ligger litt alene og jeg ligger der litt med han:) men får heldigvis tid til og gjøre noe når han ligger der

Hun ligger stort sett alene, hun elsker å ligge å se på seg selv i speilet :-)

Emma elsker å ligge under babygymmen :) Favorittleka her er en gul and som sitter på ei huske :)

William liker babygymmen, men blir utålmodig etter en stund. Den blir mer spennende jo større han blir:-)

Ligger hovedsakelig og koser seg på egenhånd , men er med han innimellom .
Og han ELSKER den , kan ligge i flere timer uten og si no og blir han trøtt sovner han under den <3

Her er det den leka som spiller musikk som er mest populær;)

Cecilie tar også etter lekene i babygymen, andre ting er ikke spennende enda.. Men det går fort fremover nå:)

Thea prøvd å rive ned de lekene som henger i gymmen... Og så har vi kjøpt en sånn sophie bitering som hun liker å holde litt i og tygge på... Og så holder hun på å rive av seg klærne :P

Back
Topp