Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du naken ?Dusjen nå!
Jaa faktiskEr du naken ?![]()
Hahahahaha. Har du med mobiln i dusjen?Jaa faktiskhaha
Følg ditt eget rådammagaaadjegmåtisse!
*vanskelig*Følg ditt eget råd
Du hår på badet. Drar ned buksa og trusa. Eventuelt opp med kjolen og ned mex trusa. Setter deh på do og trykker.*vanskelig*
*tiltak*Du hår på badet. Drar ned buksa og trusa. Eventuelt opp med kjolen og ned mex trusa. Setter deh på do og trykker.
Kan såklart ha med mobilen
Hadde mobilen med på badet og skulle sette på musikk, så fikk jeg varsel om at du hadde quota og måtte bære sjekkeHahahahaha. Har du med mobiln i dusjen?![]()
Hahaha, man kan jo begynne å lure på hvor dedikert visse folk erHadde mobilen med på badet og skulle sette på musikk, så fikk jeg varsel om at du hadde quota og måtte bære sjekke
Nysgjerrig? Neei!?![]()
hahaha! er joyfull det er snakk om her... hun kjper sikkert snart cover til telfonen så hun kan ta en med i dusjenHahaha, man kan jo begynne å lure på hvor dedikert visse folk er![]()
*flirer*hahaha! er joyfull det er snakk om her... hun kjper sikkert snart cover til telfonen så hun kan ta en med i dusjenhahaha!! neida
joda
Jaa hadde jeg bare kunnethahaha! er joyfull det er snakk om her... hun kjper sikkert snart cover til telfonen så hun kan ta en med i dusjenhahaha!! neida
joda
prøver du å være morsom????gud jeg er sulten!! kan jeg klare å ta pause for å lage mat ???
ja jeg gjør det innimellom... åssen det?prøver du å være morsom????![]()
Næh, vet ikkeja jeg gjør det innimellom... åssen det?![]()