ang.venn

justair

Gift med forumet
Er slik at jeg har en venn, vi har altid fortalt ting til hverandre selv om vi ikke bor på samme sted lengre eller ser hverandre ofte. Når jeg har vært på mitt hjemsted har vi jo møttest ofte. Vi har fått barn nå nylig begge to, men hun andre virker så... care når det gjelder meg... Om jeg skriver fulle gode settninger til henne får jeg bare veldi enkle tilbake.. og når jeg gir henne gode råd så virker et ikke som om huntar det godt mot på en måte... liksom at hun ikke tror meg... me har jo mye erfaring om enkelte ting-spesielt ting som kan være temaet nå-men hun setter ikke pris på rådene... å så virker det veeeldi som om hun er ute etter empati hos folk... så vet liksom ikke om jeg skal prøve å fortsette å holde kontakt eller slutte... hva syns dere?

Det hørtes veldig rart ut... Har du møtt henne etter at dere fikk barn? Kan det være at hun sliter litt i forhold til det? Folk reagerer jo så forskjellig, kanskje er hun møkksliten og orker ikke å ha kontakt med noen... Kanskje du kan si til henne at du skjønner at det kan være hektisk og slitsomt akkurat nå, men at du er der hvis hun trenger deg og så la ballen være hos henne?

Det hørtes veldig rart ut... Har du møtt henne etter at dere fikk barn? Kan det være at hun sliter litt i forhold til det? Folk reagerer jo så forskjellig, kanskje er hun møkksliten og orker ikke å ha kontakt med noen... Kanskje du kan si til henne at du skjønner at det kan være hektisk og slitsomt akkurat nå, men at du er der hvis hun trenger deg og så la ballen være hos henne?

Hørtes ut som et godt råd.

Det kan jo være nokså overveldende i starten og av og til så har man kanskje nok med seg selv..Men skjønner at det er fryktelig kjipt å gi og gi og ikke få noe særlig tilbake. Du blir nok kanskje nødt til å ta en prat med henne..

Det kan jo være nokså overveldende i starten og av og til så har man kanskje nok med seg selv..Men skjønner at det er fryktelig kjipt å gi og gi og ikke få noe særlig tilbake. Du blir nok kanskje nødt til å ta en prat med henne..

Vakke meninga å quote detta innlegget da...!!?! Hihi, jajaj

jo, vet hun slet til å begynne med. Hun syns det gjorde vondt å amme å sluttet dermed, etter 2-3 uker, å ble nok lei seg pga det(det skjønner jeg godt da jeg ikke heller ammer pga fikk ikke melk pga fødselskomplikasjoner), hun ble å dårli form å når kjæresten dro på jobb(lengre borte om gangen) så ble hun innlagt. Da sa hun at hun hadde fødselsdepresjon-noe som hun ikke kunne ha da(og heller ikke enda) pga man må jo være deprimert i 3 mnd etter fødsel før de gir den diagnosen da pga det er så vanli å føle seg deppa etter fødsel... har ikke sagt dette til henne for da ha hun sikkert bare blitt sur.

Men hun virker ike depa, hun legger ut bildr av babyen å skriver om babylykke osv osv, hun er og meget sosial med andre osv osv... bare med meg hun ikke vil prate med lengre... å vet ikke hva jeg har gjort:/

Ville nok venta litt og sett om ho tar kontakt med deg. Blir slitsomt om det bare er ein som tar kontakt heile tida. Men kan jo godt hende ho er deppa fordi om ho virke glad utad. Kan jo la ho vite at du er der om ho treng deg og la det vere litt opp til ho.

Ville nok venta litt og sett om ho tar kontakt med deg. Blir slitsomt om det bare er ein som tar kontakt heile tida. Men kan jo godt hende ho er deppa fordi om ho virke glad utad. Kan jo la ho vite at du er der om ho treng deg og la det vere litt opp til ho.

Ja får gjøre det... er litt lei av å gi men ikke gi tilbake.. har jo ting jeg ønsker å prate om, men slikt får jeg vel ta med dere ;)

Enveis-komunikasjon er aldri kjekt!!
Jeg har ei god (var iallefall god)venninne som i det siste bare har blitt enveis. Nå gidder jeg ikke mer, har faktisk spurt henne rett ut om hun er "lei" av meg.
Men jeg har iallefall funnet ut at hun får ta kontakt.

Enveis-komunikasjon er aldri kjekt!!
Jeg har ei god (var iallefall god)venninne som i det siste bare har blitt enveis. Nå gidder jeg ikke mer, har faktisk spurt henne rett ut om hun er "lei" av meg.
Men jeg har iallefall funnet ut at hun får ta kontakt.

fikk du svar på om hun var "lei" av deg???

ja det gjør vel det... ikke alle som setter pris på en venn som bare vil prøve hjelpe, og liker å være sosial;)

deres tap;) hihi
Helt enig, deres tap:)

Back
Topp