Endring av vaner..

Joyfull

Elsker forumet
Julibarna2014
Noen som vil være med å endre sine vaner?

Kan være hva som helst.. Røyking, godis, sunnere mat, mer trening osv.
Mange slike ting kan være med på å bedre sjangsen for graviditet.
F eks å drikke brus med aspartame. Er vist ikke så bra: http://infertility-fertility.blogspot.no/2009/07/aspartame-fertility-and-pregnancy.html

Lag ett innlegg med hva du vil endre, så legger jeg det inn i toppinnlegget. Så kan vi oppdatere her underveis hvordan det går.. :)

Joyfull:
Skal kutte ned og på sikt kutte ut asparame (pepsi max avhengig så til de grader :( )
Gjennomsnittet er 3-4 glass per dag.
Status 07.05: 1 glass så langt i dag

Kutte ned på søtsaker og snaks. Bytte ut med frukt og grønt. Til nød litt popcorn eller nøtter.

Kutte ut godis i hverdagen, holde det kun til lørdager.
Trene minst annenhver dag (er godt i gang, men funker kun når jeg er sykemeldt).

Skal slutte å date min bestevenn! :(
Men ikke før jeg er gravid!
Henviser til nicket mitt! =)

Skal slutte å date min bestevenn! :(
Men ikke før jeg er gravid!
Henviser til nicket mitt! =)
Oi, nå ble jeg nysgjerrig. Lyst å utdype?

Oppdaterer hi når jeg får tilgang til pc :)

ååå...Jo, det er vel en sannhet i det da.. For mannen er min beste venn! =) hehe
men skal ikke gjøre det slutt med han når jeg er gravid! :P hahah

ååå...Jo, det er vel en sannhet i det da.. For mannen er min beste venn! =) hehe
men skal ikke gjøre det slutt med han når jeg er gravid! :P hahah
Hehe jeg trodde også at du datet bestevennen din for å bli gravid med planer om å dumpe han så fort du fikk en spire ut av han. Godt det ikke var slik da hehe

Jeg forsøker å sparke igang bedre rutiner på husarbeidet, flyladyinspirert.

Dette er dag 7 av mitt ørtende forsøk, det pleier holde en stund så faller det ut igjen... Men huset ser langt bedre ut enn på lenge, så jeg håper vi klarer holde på det.

Flinkere på husarbeid og å være aktiv i hverdagen? pga forskjellige ting får jeg ikke trent slik jeg ønsker, men kan alltids få bevegd meg mer! Dro på meg en sommerbukse idag..arghsåtrangattefaenskap! :p

bør bli flinkere på husarbeid.

Men, dette ER ikke rett uke å bli flinkere på husarbeid altså....

Jeg er jo igang med dette flylady-greiene mine, og det skal jeg følge opp, men hvordan kombinerer man ideelt sett

"trene mer, rydde mer" og denslags med "må skravle ekstremt mye på forum denne uka"? Går jo ikke det....

*Melder meg ikke frivillig til å gå tur med hunden i kveld*

Men, dette ER ikke rett uke å bli flinkere på husarbeid altså....

Jeg er jo igang med dette flylady-greiene mine, og det skal jeg følge opp, men hvordan kombinerer man ideelt sett

"trene mer, rydde mer" og denslags med "må skravle ekstremt mye på forum denne uka"? Går jo ikke det....

*Melder meg ikke frivillig til å gå tur med hunden i kveld*
Du har da appen ? :p *erte*

Ja, jeg har appen, men det er da grenser for multitasking...

Du har da appen ? :p *erte*
Hehehe...
Man MÅ jo ikke starte denne uka da :) mn hva man tenker man skal bli bedre på.
Jeg har handlet inn litt mat og drikkevarer som liksom skal være bra og bedre enn d jeg har brukt fra før osv :)

Hehehe...
Man MÅ jo ikke starte denne uka da :) mn hva man tenker man skal bli bedre på.
Jeg har handlet inn litt mat og drikkevarer som liksom skal være bra og bedre enn d jeg har brukt fra før osv :)
Neialtså, jeg..eh...har spist sjokkis idag :p

Hehe, har drukket ett glass pepsi max, mn var før jeg fant ut jeg skulle slutte :p
Ååå sjokolade.. Nei tar meg en kopp te!!
Hehe, jeg tok også en kopp te...ETTER jeg hadde funnet meg sjokkis :p

Hehe. Jaaja man kan ikke være sterk hele tida. Hva med sjokoladete? Har faktisk d :p men syns ikke den er så god :p

Back
Topp