Siste kjøp

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Hva er ditt siste kjøp
- til deg
- til huset
- til barnet/barna ?

Mascara til meg selv :) Vår/høstjakke til storebror og pysj til lillesnuppa :) Husker ikke siste innkjøpet til huset, men skal ut å handle hagemøbler neste uke ettersom jeg får feriepenger da :)

Til meg: Øyesminkefjerner. Til barna: lue til lillesøster og bukse til storesøster. Til huset: Jif vindusspray... :)

Til meg: håndsåpe for særdeles tørr hud.

Til huset: to store lanterner

Til Dani: en smoothie som hun så hun TRENGTE da vi var på butikken;-)

Til lille: babygym

Glemte å svare selv.:p

Til meg: treningstights

Til huset: flere laken

Til storebror: sykkelhjelm

Til lillebror: sommerluer og en backup koseklut

Glemte å svare selv.:p

Til meg: treningstights

Til huset: flere laken

Til storebror: sykkelhjelm

Til lillebror: sommerluer og en backup koseklut
Treningstights vil jeg også ha:-P Men venter til jeg nærmer meg vanlig størrelse.. Ingen vits i å kjøpe klær som bare blir brukt noen måneder;-)

Treningstights vil jeg også ha:-P Men venter til jeg nærmer meg vanlig størrelse.. Ingen vits i å kjøpe klær som bare blir brukt noen måneder;-)
Det var mitt "krav" også. Nå passer den vanlige størrelsen min i slike plagg, så da "fikk jeg lov".:p jeans og andre mer vanlige ting er et helt annet kapittel.:p

Det var mitt "krav" også. Nå passer den vanlige størrelsen min i slike plagg, så da "fikk jeg lov".:p jeans og andre mer vanlige ting er et helt annet kapittel.:p
Hihi:-) Ser den;-) Har en ekstremt vondt fot, så jeg kan uansett bare glemme trening på en stund.. Går heldigvis greit ned i vekt bare ved å passe på hva jeg spiser.. 2,5 kg på 9 dager;-)

Til huset: duk til å ha på verandaen

Til meg selv: ammebh

Til lillemor: bæresele og tyggeleke

Til meg: ny bukse som ikke er mammabukse!!!
Til huset: en lyslykt fra wik og walsøe <3
Til baby: ny lue :)

Til meg: rockering (!!)
Til barna: dynetrekk(til nr2) og blendegardin(til nr1)
Til huset: melk, prim, jif skurekrem, klor og appelsinjuice:-)

Back
Topp