Menssmerter

Åja, sånn hadde jeg det sist. Denne gangen er jeg mer avslappet, selv om jeg kjenner kramper og "mensfølelse". Som jeg sa til mannen en dag, under den første graviditeten var det daglige bekymringer og jeg kjente på alt. Denne gangen har jeg en liten gutt som krever sitt, så jeg får ikke tenkt så mye. Faktisk føles det fortsatt uvirkelig at nr 2 er på vei.
 
Jeg er 4 uker på vei i morgen, og hadde i går ekstreme stikkinger i magen. Var så ille at jeg måtte ta paracet.. Det varte ikke lenge i slengen, men det kom og gikk utover kvelden. Er dette normalt? Eller bør jeg kontakte lege?
Har brukt og hatt stikkinger hver mnd før mens.
 
Jeg er 4 uker på vei i morgen, og hadde i går ekstreme stikkinger i magen. Var så ille at jeg måtte ta paracet.. Det varte ikke lenge i slengen, men det kom og gikk utover kvelden. Er dette normalt? Eller bør jeg kontakte lege?
Har brukt og hatt stikkinger hver mnd før mens.

Akkurat slik jeg hadde det og har det enda innimellom og det er helt normalt ;)
Var hos legen jeg og det er livmora som strekker seg. Og egget som graver seg dypere i livmorveggen sa legen ;)
 
Ok, godt å høre at det er normalt :)
Man blir jo så redd når man har prøvd i flere mnd uten hell, så blir det plutselig klaff :)
 
Back
Topp