Nettbutikker for gravide?

lillemams

Betatt av forumet
Ja, da trenger jeg litt tips her da, syns rett og slett det er alt for mye dritt i vanlige butikker :-P

Men har du kanskje noen tips til noen nettbutikker hvor de selger fine gravidklær? :-)

På forhånd: supertakknemlig for alle tips :-D

Asos.com
Nelly.com
Ellos.no
Kommer ikke på flere i farte, men google på både på norsk og engelsk så får du opp flere som sender til norge :)

Jeg følger med på denne.

Ebay.com:-) fant mange søte kjoler/tunika der. Mn mammabukse syntes jeg er vanskelig å bestille på nett!!!:-/

Happymum.no!! MYE fint! :)

Tuusen takk for alle svar! :-) Da har jeg noen butikker å se på utover kvelden ;-)

Ebay.com:) fant mange søte kjoler/tunika der. Mn mammabukse syntes jeg er vanskelig å bestille på nett!!!:-/

Aldri handlet på ebay før faktisk! Men tar meg en titt og ser hva som fins :D
Enig i det med mammabuksene, må liksom prøves først :/ Men det er jo så deilig å bare shoppe fra sofakroken!! :-P

Når dere kjøper mamma klær kosn blir str da? Ska jo ikkje kjøpe noe enda, men bruker M til vanlig ska eg da bare fortsette på M i mammaklærene?

Når dere kjøper mamma klær kosn blir str da? Ska jo ikkje kjøpe noe enda, men bruker M til vanlig ska eg da bare fortsette på M i mammaklærene?

Jeg fikk litt vann i kroppen (pluss et par ekstra kilo) sist, så jeg gikk opp til S og så M i gravidklær (var XS fra før),
men det er jo ikke alle som legger på seg heller, noen går ned i vekt og andre får bare mage!
Men jeg kommer til å kjøpe en eller to str større denne gangen også :-) Noe krymper jo i tørketrommel, også er det jo deilig å ikke gå med så trange klær :-)

Jeg fikk litt vann i kroppen (pluss et par ekstra kilo) sist, så jeg gikk opp til S og så M i gravidklær (var XS fra før),
men det er jo ikke alle som legger på seg heller, noen går ned i vekt og andre får bare mage!
Men jeg kommer til å kjøpe en eller to str større denne gangen også :) Noe krymper jo i tørketrommel, også er det jo deilig å ikke gå med så trange klær :)
Ja okei. da tror eg at eg gjør det samme. Må jo få informasjon fra noen som vet dette her. Hehe

Back
Topp