Tidlig ultralyd?

Lykkeliten_

Flørter med forumet
Januarhula 2014
Lurer litt på hva dere tenker, skal dere ta tidlig UL? Eventuelt hvor tidlig tenker dere å ta den? Litt usikker selv..vil jo gjerne se at ting er greit der inne ( særlig siden jeg hadde en SA tidligere i år) men tenker kanskje vente til ca uke 11-12 hvis jeg klarer....;) Dere da, noen tanker?
 
Jeg er heldig og hadde time hos GU (spesialist som tar innvendig ul) nå 14 mai så skal bli godt å se at det er et blittelite knøtt i magen og skal bli sååå deilig å se at det bare er EN inni der :)
Evt ul i uke 12 ja, men det tar jeg hos jm og Ordinær ul på sykehuset ved uke 18-19 er det vel? :)
 
Jeg ønsker tidlig UL, rett og slett for å slippe å lure på om det er liv der inne eller ei. Bestiller privat rundt uke 12:)
 
Gubben er veldig for at vi skal på tidlig ultralyd . Jeg har selv veldig lyst, selv om jeg ikke er så lysten på å skreve med beina for en innvendig ultralyd. Har nemlig ikke vært på gu en gang… men en gang må vell være den første.
 
Gubben er veldig for at vi skal på tidlig ultralyd . Jeg har selv veldig lyst, selv om jeg ikke er så lysten på å skreve med beina for en innvendig ultralyd. Har nemlig ikke vært på gu en gang… men en gang må vell være den første.
Pga prøverør så har jeg vært på innvendig ul en god del ganger og det er ikke så ille.
 
Jeg er heldig og hadde time hos GU (spesialist som tar innvendig ul) nå 14 mai så skal bli godt å se at det er et blittelite knøtt i magen og skal bli sååå deilig å se at det bare er EN inni der :)
Evt ul i uke 12 ja, men det tar jeg hos jm og Ordinær ul på sykehuset ved uke 18-19 er det vel? :)

hihi, så bra timing med gyn-timen da;) ordninær UL er i uke 17-19 ja...men det er lenge å vente det...hehe ;)
 
Jeg skal definitivt ha en tidlig ul rundt uke 8, mest for å se hjerteslag egentlig.. Deretter en i uke 13.. For en full sjekk ;) bestiller privat.
 
Jeg har fått time hos gyn den 21. Mai egentlig for å sjekke meg siden vi ikke ble gravide, men nå håper jeg å se et bankende hjerte i stedet :)
 
Jeg kommer nok til å ta en tidlig ultralyd privat...bare ikke tenkt ut hvor tidlig ennå. Tok en sist gang og det beroliget meg sånn når jeg så at det var et bankende hjerte der inne. Det var vel rundt uker 9-10 synes jeg å huske!
 
Jeg tenker og ta tidlig ul jeg å. Var på det med guttem min og det var fantastisk å se det var liv der. Vil ta det rundt 12 uker tenker jeg.
 
Jeg tenkte også å ta en..Mest fordi jeg har mistet før + at jeg er litt usikker på termin:) Tenker jeg bestiller time til slutten av mai..
 
Jeg skal ha en i uke 10 tenker jeg :) For det er insemineringsbaby(er),og jeg skal gi storebroren bildet i bursdagsgave ;)
 
Back
Topp