Jeg måtte bare..

Ååh denne bodyen ahr jeg kjøpt også, forelsket emg helt i den <3

Jeg tror jeg kommer til å hamstre inn alt som er av newbie etterhvert;)

Elsker det merket!!! Newbie og joha er mine favorittmerker så har allerede to fulle bæreposer! :o Men ikke kjøpt nå altså, det er fra sist jeg er gravid som det ikke gikk så bra :)

:) skjønner deg godt ;)

Det er jo tidlig....og så mye kan gå galt....men.. Jeg orker ikke gå å nesten vente på at noe skal skje..velger å tenke positivt :)

Hihi...var å kjøpte denne bodyen i hvit med blå stjerner idag også + en heldrakt i newbie som var så søt...bare syns det var i en gave å ikke til oss selv :p haha

Hvilken kjøpte du? <3 Der ejg handla idag hadde de faktisk fått newbie-klær helt opp til str 98!!! :D Var helt nytt :D

Det er sååååå koselig.. Jeg har ingenting etter guttene mine, så må starte helt fra bunn av denne gangen :) (som dere kanskje skjønner har jeg ingen planer om å miste denne gangen ) :P

Hahaha...nå lo jeg godt her jeg kom hjem å satte emg ned i sofaen emd to små handleposer å ser vi nok en gang har kjøpt samme plagg...lol! Den herlige heldressen har jeg akkurat vært å kjøpt også...lol!!!

Også kjøpte jeg en sann skikkelig tykk og god ulldress til å ha utenpå fra joha <3 Vanlig pris 499,- men med kupong på 30% måtte jeg bare :p

Back
Topp